Lufen Skrevet 28. oktober 2002 Del Skrevet 28. oktober 2002 jeg har lyst til å finne en side som jeg kan ha på internett som viser info fra pcen sånn som cpu temp, internett og andre ting som er greit å vite hvor finner jeg det? Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 28. oktober 2002 Del Skrevet 28. oktober 2002 nøyaktig hva mener du med dette? Er det en kildekode du er ute etter? Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 8. november 2002 Del Skrevet 8. november 2002 Jeg har sett noen servere som har noe lignende... hadde vært kult å hatt sånn f.eks http://ip.nummer/monitor ÅÅÅÅ så fett det hadde vært... Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 8. november 2002 Del Skrevet 8. november 2002 Litt filosofering 1. Du må ha et program som tar verdiene og legger de inn i en database (hakke peil på akkurat dette), men å hente disse verdiene fra databasen kan gjøres på mange måter. php-mysql er sikkert den greiaste. Sette i koden slik at den henter nye verdier så ofte som du ønsker. vips så har du en overvåkingsside. bare å få verdiene inn i en database så er du igang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå