k_forb Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Hei folkens. Jeg vurderer sterkt å kjøpe meg en X-Box 360 etter å ha lest endel om spillene Dead Rising og Test Drive Unlimited. men før jeg kjøper noe, så har jeg noen ting jeg gjerne skulle hatt svar på. 1. Om jeg kjøper denne på Komplett hvor det står det følger med "Xbox Live Silver". Hva innebærer dette? kan jeg spille online? koster denne tjenesten noe? isåfall hvor mye? 2. Hvor rask internetforbindelse må man ha for å få nytte av spillene online. 3. Er det noen som vet om en billigere plass å få kjøpt konsoll og spill på enn komplet? MVH Kristian Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 1) du kan ikke spille online men du kan laste ned ting fra Marketplace 2) du trenger bare bredbånd, men 2 mbps er vel greit(jeg har 4 og klager ikke ) 3) Elkjøp er et flott alternativ Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 (endret) Faens dobbelpost!! kan en mod/admin slette denne posten? Endret 10. september 2006 av Dofty Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 (endret) 3. Har du ikke hd tv eller ikke trenger HDD, så selges xbox 360 core til 1500 kr på siba.no HDD kan du alltids ønske deg til jul eneste kjipe er at core pakken ikke har trådløs Endret 10. september 2006 av kewell79 Lenke til kommentar
k_forb Skrevet 10. september 2006 Forfatter Del Skrevet 10. september 2006 Hva må til for å spille online? er det det som kalles Live Gold eller no? hva koster det? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Xbox Live Gold ja. Det koster ca 500kr for 12 måneder. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Hva må til for å spille online? er det det som kalles Live Gold eller no? hva koster det? 6836623[/snapback] Xbox 360 Live 12 måneders Gold Card Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 3. Har du ikke hd tv eller ikke trenger HDD, så selges xbox 360 core til 1500 kr på siba.no HDD kan du alltids ønske deg til jul eneste kjipe er at core pakken ikke har trådløs 6836601[/snapback] Hva er det slaks tullete påstand. HDTV og harddisk til x360-en har ingenting med hverandre og gjøre. Man trenger HDD hvis man skal laste ned noe, spille gamle Xbox-spill, og noen spill krever rett og slett HDD. k_forb: For å spille online trenger du bredbånd og Xbox Live Gold. Det koster 499,- for 12 måneder og 199,- eller noe sånt for 3 måneder. Hvis du ikke skal spille trenger du Xbox Live Silver. Det er gratis og det følger med, bare å registrere seg. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 3. Har du ikke hd tv eller ikke trenger HDD, så selges xbox 360 core til 1500 kr på siba.no HDD kan du alltids ønske deg til jul eneste kjipe er at core pakken ikke har trådløs 6836601[/snapback] Hva er det slaks tullete påstand. HDTV og harddisk til x360-en har ingenting med hverandre og gjøre. Man trenger HDD hvis man skal laste ned noe, spille gamle Xbox-spill, og noen spill krever rett og slett HDD. k_forb: For å spille online trenger du bredbånd og Xbox Live Gold. Det koster 499,- for 12 måneder og 199,- eller noe sånt for 3 måneder. Hvis du ikke skal spille trenger du Xbox Live Silver. Det er gratis og det følger med, bare å registrere seg. 6836646[/snapback] Tror han mente at det følger med slik HD Tv kabel i den største pakken. for viss han ikkje har HD tv eller planer så slipper han og betale for den og liksom. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 3. Har du ikke hd tv eller ikke trenger HDD, så selges xbox 360 core til 1500 kr på siba.no HDD kan du alltids ønske deg til jul eneste kjipe er at core pakken ikke har trådløs 6836601[/snapback] Hva er det slaks tullete påstand. HDTV og harddisk til x360-en har ingenting med hverandre og gjøre. Man trenger HDD hvis man skal laste ned noe, spille gamle Xbox-spill, og noen spill krever rett og slett HDD. k_forb: For å spille online trenger du bredbånd og Xbox Live Gold. Det koster 499,- for 12 måneder og 199,- eller noe sånt for 3 måneder. Hvis du ikke skal spille trenger du Xbox Live Silver. Det er gratis og det følger med, bare å registrere seg. 6836646[/snapback] jasså du... Var det det jeg skrev? Komponent kabel følger ikke med Core pakken Lenke til kommentar
andypandy Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 haha der dreit xecuter88 på draget! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå