B4stian Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Oppdaget noe rart i går.. Har ikke brukt min K800i på en stund siden nyinnkjøp av for mange telefoner i det siste, men til fest "duger" den jo... bilder kan den ta! Når jeg ringer eller blir ringt til så hører de meg, men jeg må skru på høyttaleren for at jeg skal høre dem. Noen som vet hva problemet kan være? Lenke til kommentar
Ole_Rygg Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Kan være at den "vanlige" høytaleren er ødelagt? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 10. september 2006 Forfatter Del Skrevet 10. september 2006 Kan være at den "vanlige" høytaleren er ødelagt? 6836754[/snapback] Kan jo såklart være det da... Lenke til kommentar
ext2k Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Har samme problemet, mobilen er 1 måne gammel. Jeg er nesten 100% sikker på at det ikke er vannskade, støt eller noe lignende som forutsaker feilen. Mobilen er kjøpt hos www.gsm.no og derfor lurer jeg på om det er noe granti og hvordan jeg kan fikse problemet. Bor i Haugesund, visst det var til noe hjelp. Mvh ext2k Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå