medlem-108338 Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Heysann I dag når jeg sko spille Ratchet and Clank 3 online, for det var så lenge siden jeg hadde spillt det men når jeg skal spille online så tester den noe så kommer Error frem jeg klarer ikke å spille online på noen spill lengre (ja jeg har den ledningen til online.. Og har den lille versjonen av ps2 altså den lille tynne så trenger ikke den boksen men en leding siden den har alt utsyret fra før av ... ) Jeg kjønner egentlig ikke problemet og jeg forstår ikke bæret når jeg skal fikse dette .. er det sånn at det blir slettet vis jeg ikke har vært på så og så lenge? så er det noen som kan forklare litt bedre hvordan jeg kan fikse dette? håper raskt på tilbakesvar - Cato Lenke til kommentar
medlem-108338 Skrevet 10. september 2006 Forfatter Del Skrevet 10. september 2006 dere kan også sende sånn PM greia :!: Lenke til kommentar
medlem-108338 Skrevet 10. september 2006 Forfatter Del Skrevet 10. september 2006 komman kan noen hjelpe meg ... har et nytt problem jeg klarer ikke å kobble meg på internett selv om jeg har ledningen i ... hva er galt egenetlig? Lenke til kommentar
andypandy Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 komman kan noen hjelpe meg ... har et nytt problem jeg klarer ikke å kobble meg på internett selv om jeg har ledningen i ... hva er galt egenetlig? 6837920[/snapback] Deler du internett via PC eller ruter? Eller har du koblet internett direkte fra modemet og inn i ps2'en? Lenke til kommentar
medlem-108338 Skrevet 10. september 2006 Forfatter Del Skrevet 10. september 2006 komman kan noen hjelpe meg ... har et nytt problem jeg klarer ikke å kobble meg på internett selv om jeg har ledningen i ... hva er galt egenetlig? 6837920[/snapback] jeg bruker en ledning som jeg kan også bruke på tv så jeg kobbler den ledningen på tven inn i playstadion2 så jeg kan spille online har gjort det lenge men i dag gikk det ikke ... så det er en ledning i en boks jeg tar ut og setter inn i playstadion2 (den lille) Lenke til kommentar
andypandy Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 komman kan noen hjelpe meg ... har et nytt problem jeg klarer ikke å kobble meg på internett selv om jeg har ledningen i ... hva er galt egenetlig? 6837920[/snapback] jeg bruker en ledning som jeg kan også bruke på tv så jeg kobbler den ledningen på tven inn i playstadion2 så jeg kan spille online har gjort det lenge men i dag gikk det ikke ... så det er en ledning i en boks jeg tar ut og setter inn i playstadion2 (den lille) 6837993[/snapback] Det der hørtes veldig gresk ut for meg! Beklager hehe... Om du formulerer det litt annerledes kanskje jeg kan hjelpe! Lenke til kommentar
medlem-108338 Skrevet 10. september 2006 Forfatter Del Skrevet 10. september 2006 okey hør her: Jeg har noe som heter Lyse (bredbånd) (noe bare stavanger bare har i Norge) det er en ledning bak en boks som gjør sånn man kan se på tv vis jeg drar ut den ledningen i boksen og setter den inn i playstadion2 så kan jeg spille online men når jeg skal spille online kommr det sånn sjekk ditt nettverk og sånt jeg gjorde det man sko gjøre men det gikk enda ikke ... kan det være sånn fordi jeg ikke har spilt online på 4-6 mnd? så blir det rett og slett sletta ? (jeg har den lille versjoen av ps2 så trenger ikke den boks greia) vet det hørs gresk ut men du for prøve å forstår Si vis jeg skal forklare enda bedre - Cato Lenke til kommentar
andypandy Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 skjønte hva du mente nå! Men har du sjekket memory card'et? HVis det er en stund siden du spilte online, kan også online konfigurasjonen du lagret på mem cardet ha blitt slettet, av deg eller ved en feil. Om du så har en online konfigurasjon på nettverks kortet, så slett denne. Og putt inn Nettverks disc'en, og følg setup. Dette fordi at din leverandør av internett kan bytte IP eller DNS eller liknende som gjør at default settingen som ble satt da du først spilte online, blir ulik den som er nå... Noe sånt, prøv.. Tror dette vil fungere! Om ikke så kan jeg desverre ikke hjelpe deg :/ Men lykke til da! Lenke til kommentar
medlem-108338 Skrevet 10. september 2006 Forfatter Del Skrevet 10. september 2006 (endret) Tusen takk skal sjekke senere Endret 10. september 2006 av CatoZ Lenke til kommentar
medlem-108338 Skrevet 10. september 2006 Forfatter Del Skrevet 10. september 2006 Tusen takk skal sjekke senere 6838135[/snapback] men uansett er det andre som spiller Ratchet and clank 3 fortiden på nettet? Lenke til kommentar
ShredLord Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Nope! Men Killzone spelast! Lenke til kommentar
Arne Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Er online moglegheitene på PS2 noko bra? Forresten, trådstarter, hørt om punktum+stor bokstav? Lenke til kommentar
medlem-108338 Skrevet 10. september 2006 Forfatter Del Skrevet 10. september 2006 (endret) Er online moglegheitene på PS2 noko bra?Forresten, trådstarter, hørt om punktum+stor bokstav? 6838897[/snapback] nei bruker ikke sånn på chat selv om jeg burde men vis du mener mulighetene til online på ps2 så synes jeg det er bra men det er ja 4-6 mnd siden jeg sjekka Endret 10. september 2006 av CatoZ Lenke til kommentar
ShredLord Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Syns Online-delen faktisk funkar glimrande! Aldri hatt noko problem, og det å sleppe å betale er fint. Men det er sjølvsagt forskjell på spela. Killzone er vel eit av dei som er best på PS2 online... Lenke til kommentar
medlem-108338 Skrevet 11. september 2006 Forfatter Del Skrevet 11. september 2006 Er online moglegheitene på PS2 noko bra?Forresten, trådstarter, hørt om punktum+stor bokstav? 6838897[/snapback] nei bruker ikke sånn på chat selv om jeg burde men vis du mener mulighetene til online på ps2 så synes jeg det er bra men det er ja 4-6 mnd siden jeg sjekka 6839335[/snapback] uff jeg har problemer med online internetten .. hvorfor må alt være så vanskelig Lenke til kommentar
Arne Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 (endret) Xbox 360 forbindelse må vere det letteste innan teknologi eg har prøvd. Overdriv, men du forstår teikninga. Fikk til å spele PDZ med ein gong! Berre til å koble i og voila! Endret 11. september 2006 av Fjott Lenke til kommentar
medlem-108338 Skrevet 12. september 2006 Forfatter Del Skrevet 12. september 2006 men jeg har kansje litt anderledels enn deg.. jeg har noe som heter lyse du har sikkert ikke hørt om det er bare Stavanger som har det... og da er det bare til å kobble en ledning til men så går det ikke alikevel det gikk for 5-6 mnd siden . og det skal funke enda har en venn som sier det går og han har det samme som meg men det virker oss han ... så jaja Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 (endret) men jeg har kansje litt anderledels enn deg.. jeg har noe som heter lyse du har sikkert ikke hørt om det er bare Stavanger som har det...og da er det bare til å kobble en ledning til men så går det ikke alikevel det gikk for 5-6 mnd siden . og det skal funke enda har en venn som sier det går og han har det samme som meg men det virker oss han ... så jaja 6846936[/snapback] Tror jeg skjønner hva du har. Prøv å flytt ledningen fra PS2, fra TV-forbindelsen, til internett-forbindelsen på bredbånds-boksen som henger på veggen (sikkert er merket residential gateway), begge er internettforbindelser, selv om den ene er koblet til en TV-mottaker (øverst hos meg, IP telefon på nr.2, og internett rett i data'n på nr. 3, hos meg). Se om det hjelper. Hvis det virker der, kan du ringe Lyse og spørre hvorfor det ikke virker på den andre. Du kan sikkert også ringe Lyse uansett og spørre om de ser noe galt, når du kobler til. Avogtil kan ene koblingen være ute av stand selv om den andre virker fint. Har opplevd lignende tre ganger selv, den ene gangen var det for varmt på ISP (Lyse i ditt tilfelle) sitt serverrom, ble reparert med en air condition, den andre gangen var det virus hos min ISP, den tredje gangen vet jeg ikke hva som var galt, men da ramlet internett ut, men ikke TV-koblingen før ISP'n fikset problemet. Endret 12. september 2006 av KongRudi Lenke til kommentar
medlem-108338 Skrevet 13. september 2006 Forfatter Del Skrevet 13. september 2006 (endret) men jeg har kansje litt anderledels enn deg.. jeg har noe som heter lyse du har sikkert ikke hørt om det er bare Stavanger som har det...og da er det bare til å kobble en ledning til men så går det ikke alikevel det gikk for 5-6 mnd siden . og det skal funke enda har en venn som sier det går og han har det samme som meg men det virker oss han ... så jaja 6846936[/snapback] Tror jeg skjønner hva du har. Prøv å flytt ledningen fra PS2, fra TV-forbindelsen, til internett-forbindelsen på bredbånds-boksen som henger på veggen (sikkert er merket residential gateway), begge er internettforbindelser, selv om den ene er koblet til en TV-mottaker (øverst hos meg, IP telefon på nr.2, og internett rett i data'n på nr. 3, hos meg). Se om det hjelper. Hvis det virker der, kan du ringe Lyse og spørre hvorfor det ikke virker på den andre. Du kan sikkert også ringe Lyse uansett og spørre om de ser noe galt, når du kobler til. Avogtil kan ene koblingen være ute av stand selv om den andre virker fint. Har opplevd lignende tre ganger selv, den ene gangen var det for varmt på ISP (Lyse i ditt tilfelle) sitt serverrom, ble reparert med en air condition, den andre gangen var det virus hos min ISP, den tredje gangen vet jeg ikke hva som var galt, men da ramlet internett ut, men ikke TV-koblingen før ISP'n fikset problemet. 6850135[/snapback] hmm ja .. men nå er det forsent jeg lager ny bruker på ps2 online siden folk var trege på svar.. den enne person komm med et tips men funka ikke så godt.. så får en venn opp til meg så fikser han siden sånn ting som online og registering er helt gresk for meg ( vet noen hvor man kan finne ut hva spill koster i norge? internettside altså send PM da ) Endret 13. september 2006 av CatoZ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå