Gjest Slettet-yzDjfSSl Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 (endret) trenger feedback på dette utkastet. EDIT: skiftet font, gjort litt med rekleksene. EDIT2: laget "ramme" og gjort tekstboksen litt gjennomsitig EDIT3: fjernet de første bildene, endret font. Endret 10. september 2006 av Slettet-yzDjfSSl Lenke til kommentar
rikardo Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Kanskje gjort refleksene litt mindre synlig? Var litt forstyrrende for øyet synes jeg. Ellers stilig:) Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Kjip font, grusom speileffekt, hvor er resten av nettsiden? Lenke til kommentar
Even. Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 * Horribel speileffekt * Det du har her er egentlig bare en header. Det blir lettere å gi respons når du har hele siden med tekstoppsett, tekstformatering, footer, bakgrunnsfarge etc. * Synes den var litt for standard og kjedelig til å være porteføljeside. En porteføljeside skal virkelig vise hva du kan og få kundene til å velge deg fremfor andre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yzDjfSSl Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 endret litt..... må først finne en font som passer før jeg ordner tekstoppsett og det.... Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 (endret) Hot tip of the day: Eksperimenter med litt andre enn standard-fontene til Windows. De blir fort kjedelige. Men speil-effekten kommer seg, dog ikke helt optimal ennå, uten at jeg kan sette fingeren på nøyaktig hvorfor... Endret 10. september 2006 av Loomy Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Et annet varmt tips må være å kanskje prøve noen litt sterkere farger, kanskje ikke bare pastellfarger, og ikke bare blått. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå