Gå til innhold

Innestengt i fryserom, hvordan komme ut?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Grunnen til at det bare blir tullesvar er at det er et tulleproblem. Man blir bare ikke sittende fast i fryserom, spesielt ikke et som i utgangspunktet har romtemperatur. Og hvis man stiller i badedrakt, hvorfor drasser man på en kulepenn og en kniv?

Jeg er ingen ekspert på fryserom, men vil ikke kjøleaggregatet ha store problemer med å kjøle ned rommet hvis det er varmt i utgangspunktet og det står en levende, varmegenererende person i rommet? Jeg lurer på om det er kjølerommet i seg selv som er i faresonen her ..

Lenke til kommentar
  • 8 måneder senere...

Mange containere har låse-stenger som brukes til å sikre lasten, de har en jekke mekanisme som låser fast stangen mellom taket og gulvet. Om man legger den horisontalt mellom lasten og døren så burde man klare å få presset opp døren.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM

Jeg ville satset på at kulden ville bevare kroppen min til jeg 24 timer senere ville bli funnet og gjennopplivet.

Lenke til kommentar
Hm la oss nå se....

1.Ta penna fra hverande slik at du får et rør. Stappe røret inn i låsemekanismen (eventuelt pirke den inn ved hjelp av kniven). Deretter smelte rim inne i kjøla, ved hjelp av pusten f.eks. La vannet renne ned gjennom røret inn i låsemekanismen. Deretter vente til vannet fryser igjen og sprenger låsen.

2.  Enkelt å greti skru opp kjøleagregatet med kniven og ved hjelp av mc gyver egenskapene dine omkoble og reversere kjøleagregatet slik at det vil varme istedet for å kjøle.

3. Kjølerommet er sikkert fult av pappekser og annen fin brenbar embalasje. Ved hjelp av dine indianerkunnskaper klarer du å gjøre opp ild v h a kniven, og diverse lettantennelig embalasje. Mens du sitter der å venter på å bli reddet koser du deg med ditt eget lille grillparty. (og håper det er godt med avtrekk i kjøla så du ikke dør av co2 forgiftning.)

7277174[/snapback]

Eller så risikere du at låsen fryser slik at han som skal komme å låse deg ut må ta en tur på bensin stasjonen å kjøpe låse spray, i mellom tiden har du frøsset ihjel :!:

Lenke til kommentar

Jeg ville ta kniven og kastet den i veggen for å se om jeg fikk den til å stå fast. Deretter ville jeg tatt pennen og skrevet slibrige meldinger på veggene. Så ville jeg gått ut av frysekontaineren, lukket døren bak meg og ventet i 24 timer til noen åpnet døren på utsiden av kontaineren.

Lenke til kommentar

Alle som har sett McGyver vet jo svaret på dette.

Man holder noen isklumper inntil lyspæren så det smeltes og ved hjelp av en provisorisk renne lar man det renne ned til lås/sprekk/el. på døren. Når det da fryser utvider isen seg og sprekker døren opp.

Genialt og enkelt! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...