Gå til innhold

Innestengt i fryserom, hvordan komme ut?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Smeltet vann vha. kroppsvarme og brukt prinsippet om at is tar større plass en vann, og sprengt opp døren. Slik MacGyver gjorde det. :)

6845469[/snapback]

Men da trenger du vel et solid mothold :)

6846287[/snapback]

Som gulvet elns.

Man kan jo drepe kjøleapparatet, men allikevel så er jo romet like kaldt lenge iogmed at det er isolert. :thumbdown:

Lenke til kommentar
For å smelte store mengder vann er man også avhengig av mye is/snø noe det typisk sett ikke finnes så mye av i et vanlig moderne fryselager...

6846383[/snapback]

Masse sånn...ting :p Etter som jeg har jobba ganske mye på et fryselager (og blitt innestengt i et) så er det masse snø lignende masse.

Endret av Den store P
Lenke til kommentar

det spørs jo hvordan døren, er, hvordan rommet er bygget, hvor lufte-ventilen er plassert, hvor stor den er, hva det ellers er på rommet, hvordan låsen på døra er...

men jeg har noen løsninger:

skyve opp låsen med kniven.

vente til dagen etterpå, da kommer man ut på en fin båre, men man kommer ut.

kutte seg selv i små biter å dytte seg selv under døra.

med nok jobb kommer du deg gjennom veggen med en kniv, selv vegger av metall.

pisse på døren, og vente til det har fryst, og den "sprenges" opp

rope etter hjelp...

er vel gjerne en slags alarm-knapp i rommet?

skru opp temperaturen, hvis den bryteren er inne i kjølerommet

Lenke til kommentar

først funnet kjøleren å knust den...

vil anta at det er et brannslukningsapparat et sted....man kan knuse det meste med det:P(tilogme døren hvis den ikke er for tykk)

eller så ville jeg funnet en stikkkontakt eller noe(sikekrt en plass med strøm inne på fryser rommet:P) å tatt fjæra fra pennen å kortsluttet alt av strøm så frysern går av.

hvis alt håp er ute er det bare å ta håret foran øynene å ta fram kniven å bli en true Emo kid ;):w00t:

Lenke til kommentar
Alle kjølerom har en innvendig termostat som kan ødelegges.. ;)

6850924[/snapback]

Kan jeg spørre hvorfor du vil ødelegge termostaten? den koster jo mange penger, og er det ikke normalt at man har muligheten til å endre temp. på en termostat? hvorfor skal du ødelegge den?

Lenke til kommentar
Alle kjølerom har en innvendig termostat som kan ødelegges.. ;)

6850924[/snapback]

Kan jeg spørre hvorfor du vil ødelegge termostaten? den koster jo mange penger, og er det ikke normalt at man har muligheten til å endre temp. på en termostat? hvorfor skal du ødelegge den?

6853560[/snapback]

Jaha, Er termostaten dyrere enn livet? Og når termostaten ikke fungerer så går alarmen(nyere systemer) og systemet funker ikke mer... ;)

Lenke til kommentar
hvis alt håp er ute er det bare å ta håret foran øynene å ta fram kniven å bli en true Emo kid ;)  :w00t:

6852302[/snapback]

Først må man bruke pennen til å skrive et "suicide note" :cool:

6852327[/snapback]

Du er ikke ånkli emo kid hvist du ikke har tilstrekkelig mengde med sminke, eller de riktige klærne :!:

(dvs, det hadde ikke funket, folk ville tro at du faket emo)

Lenke til kommentar

Ville brukt kniven til å lage en fløyte av pennen og spillt litt på den, før jeg hadde dunket i stykker døren og gått ut.

Jeg har faktisk blitt sperret inne i et fryserom. Var der bare i ca 15 min, men fy faen så kaldt det ble. Kom meg ut vet at jeg fant ut hvordan dørhåndtaket på innsiden virket (det var et jævlig spaced dårhåndtak, skal jeg love dere).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...