jorgis Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Smeltet vann vha. kroppsvarme og brukt prinsippet om at is tar større plass en vann, og sprengt opp døren. Slik MacGyver gjorde det. Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Smeltet vann vha. kroppsvarme og brukt prinsippet om at is tar større plass en vann, og sprengt opp døren. Slik MacGyver gjorde det. 6845469[/snapback] Men da trenger du vel et solid mothold Lenke til kommentar
exin89 Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Smeltet vann vha. kroppsvarme og brukt prinsippet om at is tar større plass en vann, og sprengt opp døren. Slik MacGyver gjorde det. 6845469[/snapback] Men da trenger du vel et solid mothold 6846287[/snapback] Som gulvet elns. Man kan jo drepe kjøleapparatet, men allikevel så er jo romet like kaldt lenge iogmed at det er isolert. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 For å smelte store mengder vann er man også avhengig av mye is/snø noe det typisk sett ikke finnes så mye av i et vanlig moderne fryselager... Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 (endret) For å smelte store mengder vann er man også avhengig av mye is/snø noe det typisk sett ikke finnes så mye av i et vanlig moderne fryselager... 6846383[/snapback] Masse sånn...ting Etter som jeg har jobba ganske mye på et fryselager (og blitt innestengt i et) så er det masse snø lignende masse. Endret 12. september 2006 av Den store P Lenke til kommentar
varmit Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Det å smelte is med hendene i et kalt kjølerom,er nesten umulig. Og det dere macgyver greiene er helt useriøst.... Jeg ville ha funnet det svakeste punkt, satt kniven mot punktet og kasta en tung ting på. Og så gjenntatt dette flere ganger! Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Sabotere kjølemekanismen. Prøve å fjerne isolasjonen i veggene. Isolasjonen kan man også bruke for å holde varmen selv. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 det spørs jo hvordan døren, er, hvordan rommet er bygget, hvor lufte-ventilen er plassert, hvor stor den er, hva det ellers er på rommet, hvordan låsen på døra er... men jeg har noen løsninger: skyve opp låsen med kniven. vente til dagen etterpå, da kommer man ut på en fin båre, men man kommer ut. kutte seg selv i små biter å dytte seg selv under døra. med nok jobb kommer du deg gjennom veggen med en kniv, selv vegger av metall. pisse på døren, og vente til det har fryst, og den "sprenges" opp rope etter hjelp... er vel gjerne en slags alarm-knapp i rommet? skru opp temperaturen, hvis den bryteren er inne i kjølerommet Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Ville kanskje dunket morsesignaler i veggen. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Alle kjølerom har en innvendig termostat som kan ødelegges.. Lenke til kommentar
tradhtare Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 litt praktisk å diskutere seriøse alternativer her da, tilfelle man får bruk for det en gang *bankibordet* Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Alle kjølerom har en innvendig termostat som kan ødelegges.. 6850924[/snapback] Eller kjøles ned med masse is, slik at den i det minste ikke skrur på kjølinga? Dårlig triks å puste på den i allefall Lenke til kommentar
sixx Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 først funnet kjøleren å knust den... vil anta at det er et brannslukningsapparat et sted....man kan knuse det meste med det:P(tilogme døren hvis den ikke er for tykk) eller så ville jeg funnet en stikkkontakt eller noe(sikekrt en plass med strøm inne på fryser rommet:P) å tatt fjæra fra pennen å kortsluttet alt av strøm så frysern går av. hvis alt håp er ute er det bare å ta håret foran øynene å ta fram kniven å bli en true Emo kid Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 hvis alt håp er ute er det bare å ta håret foran øynene å ta fram kniven å bli en true Emo kid 6852302[/snapback] Først må man bruke pennen til å skrive et "suicide note" Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Alle kjølerom har en innvendig termostat som kan ødelegges.. 6850924[/snapback] Kan jeg spørre hvorfor du vil ødelegge termostaten? den koster jo mange penger, og er det ikke normalt at man har muligheten til å endre temp. på en termostat? hvorfor skal du ødelegge den? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Hadde brukt kniven til og kapp meg en lapp og brukt pennen til og skrive hjelp. så dyttet den ut gjennom en sprekk som jeg lagde meg kniven... Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Alle kjølerom har en innvendig termostat som kan ødelegges.. 6850924[/snapback] Kan jeg spørre hvorfor du vil ødelegge termostaten? den koster jo mange penger, og er det ikke normalt at man har muligheten til å endre temp. på en termostat? hvorfor skal du ødelegge den? 6853560[/snapback] Jaha, Er termostaten dyrere enn livet? Og når termostaten ikke fungerer så går alarmen(nyere systemer) og systemet funker ikke mer... Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Hadde brukt pennen til å dirke opp låsen Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 hvis alt håp er ute er det bare å ta håret foran øynene å ta fram kniven å bli en true Emo kid 6852302[/snapback] Først må man bruke pennen til å skrive et "suicide note" 6852327[/snapback] Du er ikke ånkli emo kid hvist du ikke har tilstrekkelig mengde med sminke, eller de riktige klærne :!: (dvs, det hadde ikke funket, folk ville tro at du faket emo) Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Ville brukt kniven til å lage en fløyte av pennen og spillt litt på den, før jeg hadde dunket i stykker døren og gått ut. Jeg har faktisk blitt sperret inne i et fryserom. Var der bare i ca 15 min, men fy faen så kaldt det ble. Kom meg ut vet at jeg fant ut hvordan dørhåndtaket på innsiden virket (det var et jævlig spaced dårhåndtak, skal jeg love dere). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå