Propofol Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 (endret) Helt hypotetisk: Du bli innestengt i en frysekontainer i det du er inne å snoker litt. Døren på utsiden ble jammet av en feil, derfor er det umulig å åpne denne. Temperaturen faller og det blir etter en liten stund utrolig kaldt. Du forstår at for å overleve må du komme deg ut herfra så fort som mulig. - Du har ikke mobiltelefon (ikke norma_saw heller) - Du har ikke dymanitt eller atomstridshoder - Du har ikke drill - Du har en pen - Du har en kniv - Du er kledd i en litt sadistisk badedrakt Temperaturen vil falle til minus 32 grader. Du vet at kontaineren blir åpnet først etter 24 timer. Hva ville du gjort? Endret 10. september 2006 av eilertsen Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 (endret) Til dere som har sett Scary Movie 2, det ville jeg ha gjort om jeg ble stengt inne på en kjøle. Tatt en Macgyver og laget meg en bulldoser Endret 10. september 2006 av Bear^ Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Tror jeg ville ha prøvd å åpne døre en liten stund, og så ringt etter hjelp. Lenke til kommentar
Raspeball Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Og med ett strømmer minnene fra Lillehammer-OL i 1994 tilbake til deg, og sekunder etter finner du deg selv "hoppende opp og ned. Vi tar en god gammeldags floke, og alle kan bli med". Det skulle vel hjelpe deg til å holde varmen. Nei. Ingen, foruten vi nord for Polarsirkelen ville ha kunne holdt ut noe sånt. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 (endret) Sjekka etter ventilasjonskanaler i taket og om det var noe, skjært opp en åpning i metallet med kniven(fult mulig). Edit: en elementær ting du har glemt å nevne, ossen er vi kledd? Det er jo det som er mest viktigst i en slik situasjon. Er du naken, varer du toppen en time før du blir trøtt og sovner og dauer. Endret 10. september 2006 av SvennAndre Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Er det noe fasitsvar til denne oppgaven? Hvis ikke orker jeg ikke å kaste bort tida .. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Temperaturen vil falle til minus 10 grader. 6836305[/snapback] Et fryserom på bare minus 10 grader? Dette er hverken fryserom (minus 32) eller kjølerom (pluss 5-6). Lenke til kommentar
Josten Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Hvis man ser noe av det tekniske som kanskje sitter litt utsatt til, kan man jo prøve å klippe over noe ledninger, kappe noe rør elns slik at den slutter å fungere. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Tror det beste ville vært å forsøke å blokkere vifta i kjøleaggregatet slik at kald luft ikke lenger kommer inn, evt sabottere kjøleren på en eller annen måte Etter å ha stoppet temperaturnedgangen er det vel bare å vente til a)En eller annen alarm går pga. for høy temperatur og noen ansvarlige kommer. b) 24 timer har gått.. Lenke til kommentar
Pels Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 - Du har ikke dymanitt eller atomstridshoder Nei søren, atomstridshoder hadde jo virkelig hjelpet Lenke til kommentar
Vice Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 - Du har ikke dymanitt eller atomstridshoder Nei søren, atomstridshoder hadde jo virkelig hjelpet 6837290[/snapback] Tror ikke det hadde vært veldig behagelig å detonere dynamitt inne i et lukket rom som du selv befinner deg i heller. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 - Du har ikke dymanitt eller atomstridshoder Nei søren, atomstridshoder hadde jo virkelig hjelpet 6837290[/snapback] Tror ikke det hadde vært veldig behagelig å detonere dynamitt inne i et lukket rom som du selv befinner deg i heller. 6837340[/snapback] Det er da bare å gjemme seg bak noen av av de større frysevarene Eg ville lagt hodet på is.... Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 er det bakdør? Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 er det bakdør? 6837460[/snapback] Ja, det er bakdør, men den får man ikke lov å gå ut gjennom, da dette kun er for personale. Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 For det første gjelder det å holde hodet kaldt! 3 Lenke til kommentar
Propofol Skrevet 10. september 2006 Forfatter Del Skrevet 10. september 2006 Det er ingen bakdør nei.. Men helt konkret folkens, hva ville dere brukt pennen til? Lenke til kommentar
Sensurert Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Med kniven ville jeg kutta ledninger i rommet, skrudd opp viftegrillen/takluka og stoppa vifta/kommet meg ut. Ellers ville jeg finni en 20 kilos frossen biff og kasta alt jeg hadde i veggen til den sprekker Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Det er ingen bakdør nei.. Men helt konkret folkens, hva ville dere brukt pennen til? 6837528[/snapback] Skrevet etter hjelp? Med kniven ville jeg kutta ledninger i rommet, skrudd opp viftegrillen/takluka og stoppa vifta/kommet meg ut. Ellers ville jeg finni en 20 kilos frossen biff og kasta alt jeg hadde i veggen til den sprekker 6837559[/snapback] Du har nå en sprukket biff. Hva gjør du videre? Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Hvilken dør er det snakk om? altså utgangsdøra, vet at kjølerom ikke alltid har de alt for solide dørene, ofte isopor? eller lignene mjukt matriale i dem. Husker jeg ble så sjokkert engang når jeg lukka en slik dør, så datt den av hengslene og falt over meg.. lo litt når jeg sto der med en enorm dør som nesten ikke veide noe som helst. Ble nok litt sjokkert. Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Du har nå en sprukket biff. Hva gjør du videre? 6841561[/snapback] Her snakker vi seriøs MUD/MMORPG Hvilken dør er det snakk om? altså utgangsdøra, vet at kjølerom ikke alltid har de alt for solide dørene, ofte isopor? eller lignene mjukt matriale i dem. Husker jeg ble så sjokkert engang når jeg lukka en slik dør, så datt den av hengslene og falt over meg.. lo litt når jeg sto der med en enorm dør som nesten ikke veide noe som helst. Ble nok litt sjokkert. 6841578[/snapback] Heldige deg. I en gymtime på barneskolen fikk jeg en tjukkas pluss halve klassen over meg... Det var IKKE lettere enn det så ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå