martin_eie Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 (endret) hallo... hvor mye trur dere jeg kan få for en 2005 modell, langstammet 40 hk mercury elpto. Det Følger med en ledninger,kontrollboks,30l bensintank og en ny oljetank. har bare brukt den en sesong. det følger med en propell men den er litt bulkete. motoren er pen å se på med kun noen får riper, som i tillegg er vanskelig å se. hadde vært fint viss noen kom med noen forslag av hva jeg kan få for denne:) Endret 10. september 2006 av martin_eie Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 hallo...hvor mye trur dere jeg kan få for en 2005 modell, langstammet 40 hk mercury elpto. Det Følger med en ledninger,kontrollboks,30l bensintank og en ny oljetank. har bare brukt den en sesong. det følger med en propell men den er litt bulkete. motoren er pen å se på med kun noen får riper, som i tillegg er vanskelig å se. hadde vært fint viss noen kom med noen forslag av hva jeg kan få for denne:) 6836299[/snapback] Hei, en plass mellom 30 - 33000 vil jeg tro. Hvis propellen er gåen trekker jo dette ned prisen en del. Lenke til kommentar
martin_eie Skrevet 11. september 2006 Forfatter Del Skrevet 11. september 2006 hallo...hvor mye trur dere jeg kan få for en 2005 modell, langstammet 40 hk mercury elpto. Det Følger med en ledninger,kontrollboks,30l bensintank og en ny oljetank. har bare brukt den en sesong. det følger med en propell men den er litt bulkete. motoren er pen å se på med kun noen får riper, som i tillegg er vanskelig å se. hadde vært fint viss noen kom med noen forslag av hva jeg kan få for denne:) 6836299[/snapback] Hei, en plass mellom 30 - 33000 vil jeg tro. Hvis propellen er gåen trekker jo dette ned prisen en del. 6841332[/snapback] den er ikke gåen.. funker ikke bare optimalt:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå