Gå til innhold

Blande cola og melk hva skjer?

reyerd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

skal man ha noe stygt å drikke så burde man snuse.. å vær gang man er ferdig me å snuse så putter man den brukte snusen i en flaske.... + spytt... å når flasken om sider er full.. drikk alt sammen... Har aldri gjort det selv... men vil gjerne se noen som gjør det :!: :D

Lenke til kommentar
skal man ha noe stygt å drikke så burde man snuse.. å vær gang man er ferdig me å snuse så putter man den brukte snusen i en flaske.... + spytt... å når flasken om sider er full.. drikk alt sammen... Har aldri gjort det selv... men vil gjerne se noen som gjør det :!:  :D

6841059[/snapback]

Hater folk som snuser, sårlig dem som legger brukt snus oppi drekkeflasker. Husker med gremmelse tilbake på en gang når jeg skulle drikke opp den siste slurken min... den gikk fort ut igjen skal jeg si deg. Ekkle fantasier om snuseren og (feks.) The Pear dukker opp hver gang jeg ser noen dompe snusen i en nesten tom flaske.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Slo litt cola i et glass med melk i går kveld, i dag så det gyselig ut og colaen hadde skilt seg. Er det en form for kjemisk reaksjon?

Jeg har vondt for å tro på det, jeg har prøvd, men ingen reakjson.

Hva var blandingsforholdet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...