reyerd Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 (endret) Slo litt cola i et glass med melk i går kveld, i dag så det gyselig ut og colaen hadde skilt seg. Er det en form for kjemisk reaksjon? Endret 10. september 2006 av reyerd Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Du er syk, mann! .. Drikk det. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 interessant..må testes en gang. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Cola er sur, melk er basisk. Vil nok få en liten nøytralisering og kanskje ufellelse av proteiner fra melken pga. syren. Lenke til kommentar
reyerd Skrevet 10. september 2006 Forfatter Del Skrevet 10. september 2006 Så veldig tøfft ut værtfall! Lenke til kommentar
maskot Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 ahh sjekk godteposen på det andre bildet Lenke til kommentar
dask Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 skal man ha noe stygt å drikke så burde man snuse.. å vær gang man er ferdig me å snuse så putter man den brukte snusen i en flaske.... + spytt... å når flasken om sider er full.. drikk alt sammen... Har aldri gjort det selv... men vil gjerne se noen som gjør det :!: Lenke til kommentar
Zetheus Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Du skiller ut melkeproteinet, eller "kaseinet". Mener i alle fall det var det det het. Funker akkurat på samme måte om du heller eddiksyre i melk. Fullstendig reaksjon har jeg ikke... Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 skal man ha noe stygt å drikke så burde man snuse.. å vær gang man er ferdig me å snuse så putter man den brukte snusen i en flaske.... + spytt... å når flasken om sider er full.. drikk alt sammen... Har aldri gjort det selv... men vil gjerne se noen som gjør det :!: 6841059[/snapback] Hater folk som snuser, sårlig dem som legger brukt snus oppi drekkeflasker. Husker med gremmelse tilbake på en gang når jeg skulle drikke opp den siste slurken min... den gikk fort ut igjen skal jeg si deg. Ekkle fantasier om snuseren og (feks.) The Pear dukker opp hver gang jeg ser noen dompe snusen i en nesten tom flaske. Lenke til kommentar
funkyskull Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Blande cola og melk hva skjer? -Vanilla coke Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Kult! Det der smaker sikkert godt... Lenke til kommentar
Novocaine Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Blande cola og melk hva skjer? -Vanilla coke 6851355[/snapback] Hadde det bare vært så enkelt.. Vanilla Coke..... grrr... <3<3<3<3<3 Lenke til kommentar
Meits Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Slo litt cola i et glass med melk i går kveld, i dag så det gyselig ut og colaen hadde skilt seg. Er det en form for kjemisk reaksjon? Jeg har vondt for å tro på det, jeg har prøvd, men ingen reakjson. Hva var blandingsforholdet? Lenke til kommentar
-Tord Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Blande cola og melk hva skjer? -Vanilla coke 6851355[/snapback] Væsken på bildet smaker nok ikke like vondt, bare nesten... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå