Gå til innhold

P990i Software Update

binders

Anbefalte innlegg

Er det bare jeg som har problemer med og innstalere p990i Software Update.

Er det slik og forstå at man skal laste ned UpdateService_Inst_2.6.4.9 så deretter innstalere denne pakka. jeg får spørsmål om.

Produktnavn:

Update Service

Installasjonsmappe:

F:\Sonyericsson

Snarveismappe:     C:\Documents and Settings\Arild\Start Menu\Programs\Sony Ericsson\Update Service

Informasjon om diskplass (for installasjonsmappe):     

Påkrevd: 62 714 400 byte     

Tilgjengelig: 156 945 559 552 byte

kjører innstaleringen men det virker som denne stopper helt opp.

Har prøvd dette på 3 forkjellige pcèr men funker ikke på noen av dem.

Hva er galt.

Er det flere med denne erfaringen så fortell meg hva dere har gjort :hmm:

Er det slikt at worst case er at jeg må levere inn mobilen kun etter en ukes bruk for i det hele tatt til og få alt til og fungere :cry:

Endret av binders
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Forstår deg ikke helt sikkert..

La du "UpdateService_Inst_2.6.4.9" i mobilen og installerer den fra mobilen?

Installasjonsfilen skal stå et sted i en av datamaskinen's harddisker. Gjerne på skrivebordet og installer den og slett installasjonsfilen hvis du ikke ønsker å beholde denne.

Lenke til kommentar

Jeg tok og lasta Installasjonsfilen ned til pc og tok en Installasjon. Den sier at den henter opptatering i fra nette og etterpå så kjører den Installasjon, men den kommer ikke videre en til Installasjon og der står den i flere timer og tenker så dette er et seriøst problem. Mener jeg har lest et annet sted, om en annen en som har det samme problemet, derfor tenkte jeg at det er flere her som har dette og slite med. Aner ikke hvordan jeg skal gå frem dette er noe ordentlig bugs som ikke jeg rår over. Er det noen andre med denne erfaringen om dette problemet så svar da:)

Takker for svar :dribble:

Lenke til kommentar

Laget en guide for dette. Klikk her.

Følg instruksjonene så skal det gå greit.

Hvis det ikke fungerer er det rart.

I aller verste fall må du levere mobiltelefonen inn til reparsjon, ja, men jeg tviler på at du ikke skal få SEUS til å virke til slutt. Det skal virke. Prøvd å reinstallere programmet? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...