Gå til innhold

Har du erfaringer med compaq evo 410


eaaser

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på om noen har erfaringer med denne PCen. Av spesiell interesse er:

 

Støy fra harddisk

Støy fra vifte

Er det like god dekning på multiport wireless som med PCMCIA kort (wireless LAN)

 

Jeg skal køpe ny Pc og det er viktig at den er i klassen "ultra portabel" samt at den er stille-gående, da den skal brukes mye i møtevirksomhet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjenner jeg compaq rett er den både stillegående og fin..

 

Multiport modulen har langt bedre dekning en wireless pc-card, så det trenger du nok ikke bekymre deg over..

 

Har selv en Compaq 800C, og er meget godt fornøyd med alt, synes 410c ser ut som en glimrende maskin også..

 

Vet forresten at noen solgte 400c (forløperen til 410) for ca 7900,- for ikke altfor lenge siden..

Lenke til kommentar

Synes du multiport blir stor og i veien?? Har selv fått med WL110 kortet (pc-kort), men litt dumt at det stikker ut på siden + at det tar opp den eneste pc-kort plassen..

 

Ellers enig - helt suveren maskin! Beste bærbare jeg noen gang har jobbet med på alle områder!

Lenke til kommentar

Jeg kunne ønske at Multiport-modulen var litt tynnere. Ytterst på skjermen bygger den ca 1cm ekstra, men det gjør ingenting. (kunne med fordel vært like tykk som den platen du må skifte ut).

 

Hos mpx.no koster den kun 1200 kroner, det er det billigste jeg har funnet. Skift ut w110 og bytt til w200!! Min anbefaling.

Lenke til kommentar

Jeg har evo 400c - forgjengeren til 410. Kan trygt anbefale den dersom du vil ha en liten og svært portabel sak. Jeg trenger ikke min til annet enn skriving, internett, kontoraplikasjoner og til å se en film med i ny og ne - og det funker faktisk ganske ok å se divx på evo'n selv om skjermkortet er skikkelig labert etter dagens standarder. Kanskje er det oppdatert på 410?! I hvert fall: Go Compaq! Bra service har de også :smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...