Limstift Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 (endret) Heisann. Kom over Eltax STR-80 2x100W Stereo Receiver i SuperWeekend tilbudet hos Komplett.no til bare 895,- kr. Dette så interessant ut, tenkte jeg, men Komplett hadde jo ingen informasjon om produktet lagt inn. Jeg prøvde et søk på Google, men det førte bare til webshoper som fører produktet, med null informasjon. STR-80 står heller ikke listet opp i produktlisten på Eltax.com. Så, er det noen som har eller kjenner noen som har denne forsterkeren, og kan komme med litt informasjon om innganger (aux/phono/cd), lydkvalitet, produktkvalitet osv. På forhånd takk for alle svar. Endret 10. september 2006 av ^kissa^ Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Jeg så også det der, men man kan uansett ikke regne med så mye hifi lyd for 800kr... Synes den virket tvilsom, spessielt med så lite info, og hvist du sier det ikke lå noe på hjemmesidene demms, så tror jeg iallefall ikke det er noe å satse på Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Tror det er en grunn til at andre forsterkere med oppgitt effekt 2*100W gjerne koster 3000++ for å si det sånn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå