m.sp Skrevet 28. oktober 2002 Del Skrevet 28. oktober 2002 Jeg har tre pc'r koblet sammen via en switch. ADSLmodemet er også koblet i denne. Når jeg stiller en av maskinene på å dele sin connection, er det flere sider jeg ikke kommer inn på via de andre maskinene som bruker den nevnte pc'n som gateway. Noen som har noen råd til hvordan dette kan repareres? Lenke til kommentar
Citizenx Skrevet 28. oktober 2002 Del Skrevet 28. oktober 2002 Jøss, har du kobla ADSL modemet i switchen? Ville det ikke være bedre om den var kobla til en maskin også kunne den maskinen share internetten til de andre pc'ene? Lenke til kommentar
m.sp Skrevet 29. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2002 Kan jeg da spørre deg om hvordan du har tenkt til å koble denne pc'n til switchen? I og med at jeg bare har en LAN utgang som så mange andre?? :???: Lenke til kommentar
MistaWu Skrevet 29. oktober 2002 Del Skrevet 29. oktober 2002 Kjøpe et NIC til! Hvis du hadde sjekka litt på forumet så hadde du funnet x-antall like spørsmål! Lenke til kommentar
Dings Skrevet 29. oktober 2002 Del Skrevet 29. oktober 2002 Virkelig godt svar det siste der. OK, det går ann å søke, men det går ann å svare det i tilleg til å svare på spørsmålet, så svarer søker han kanskje neste gang. :wink: Ang. oppkoblingen så er det vel bare å kjøre wizarden i windows (går ut fra at du bruker det) og velge at du kobler til nettet via LAN.. Det gjorde jeg og det funker fint for meg. (har koblet på samme måte somd deg, router rett i switchen) Lykke til! Mvh. Dings Lenke til kommentar
MistaWu Skrevet 30. oktober 2002 Del Skrevet 30. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-29 20:37, skrev Dings:Virkelig godt svar det siste der. OK, det går ann å søke, men det går ann å svare det i tilleg til å svare på spørsmålet, så svarer søker han kanskje neste gang. :wink: :???: :???: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå