MrBjoern Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 (endret) Jobber med en side for en kompis. micro-net. men nå står jeg litt fast. Idètørke. noen som har noen forslag til forbedringer på denne siden? kritikk tas også imot... Ja, siden er helt F*C*A i det meste som finnes av browsere, da jeg jobbet på sida brukte jeg opera, så jeg har en del justeringer og gjøre. Kan forskjellige stylesheet til forskjellige browsere funke? har noen en link til noe sånt? EDIT: Her kommer også en link... link Endret 10. september 2006 av halvis_92 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8745264 Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Hvis du legger ut en link til denne siden isteden er det lettere å se hva som kan forbedres. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 10. september 2006 Forfatter Del Skrevet 10. september 2006 har ikke lagt opp siden enda, (vi kan si at chmod ikke funker på serveren) men adressen er micro-net.awardspace.com vis noen vil prøve, kan hende det bare er meg som ikke kan se siden Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 10. september 2006 Forfatter Del Skrevet 10. september 2006 da har jeg lastet opp siden. Link i øverste post. siden er litt treg og laste, men det funker... tips til forbedringer, anyone? Lenke til kommentar
PHPdude Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 (endret) Først kan du få siden til å validere, se her: http://validator.w3.org/check?verbose=1&ur...com%2Findex.php Da vil du se at du har gjort noen grove feil, som neppe hjelper deg i å få siden til å vises i alle nettlesere EDIT: trykkleif Endret 10. september 2006 av PHPdude Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Du kunne jo fjernet den fæle bakgrunnen. Selve siden ser ut som ett par bokser med innhold. De flyter liksom ikke sammen, prøv å få ting til å høre litt mer sammen. Headern var bare helt grusom, menyen var kjedelig. Bla igjennom noen sider her og få litt inspirasjon også starter du opp fra start syns jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå