Remyline Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Har satt opp e-post på mobilen og det er vel og greit pop. xxx.xx men så er det smtp kan jo også ha den på vanlig netteleverandør men da kan jeg jo bare sende mail når jeg er på nett hjemme eller andre med samme nettleverandør. Jeg har netcom abonnement og mener da bestemt jeg bør kunne sette opp smtp. på de. Har vært inne og sett på sidene men finner bare hvordan man kan få egen netcom adresse der inne og det trenger jeg ikke. Noen som forstod hva jeg mener og vet? Jeg har en Imate K-JAM Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Kan du ikkje bruke serveren til e-postleverandøren? F.eks. smtp.online.no og pop.online.no? Lenke til kommentar
Remyline Skrevet 10. september 2006 Forfatter Del Skrevet 10. september 2006 Jeg har prøvd med smtp.netcom.no og det fungerte ikke da fikk jeg melding om at mailadressen jeg prøver å sende til ikke finnes. Lenke til kommentar
Remyline Skrevet 10. september 2006 Forfatter Del Skrevet 10. september 2006 Jaja prøver man nok ganger så fungerer det vist. Jeg må ha gjort et eller annet feil før men nå fungerer det iallfall. Takk Lenke til kommentar
Remyline Skrevet 10. september 2006 Forfatter Del Skrevet 10. september 2006 Oki fant ut hva jeg hadde gjort feil. . Den fungerer ikke hvis wi fi står på bare når den står på Gprs. Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Hørt om å redigere? Lenke til kommentar
Remyline Skrevet 10. september 2006 Forfatter Del Skrevet 10. september 2006 Ja, men hva har det med saken å gjøre. Jeg fant ut problemet og konstanteret at slik måtte det være. Var mine antakelser feil går jeg ut i fra at noen forteller meg det. Det var da også noe å henge seg opp i. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå