christian1986 Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Da jeg skulle legge inn Beta 2, så klarte jeg ikke en gang å boote opp fra DVDen(fikk blåskjerm). Hadde derfor små forventinger til RC1. Men, jeg brente den ut, lagde en partisjon på 18 gb, og begynte instalasjon. ALT så ut til å fungere. Men så, etter at den hadde begynt å pakke opp filene(15%), så kom blåskjermen løpende. Den klaget på et eller annet med minne(har 3 gig)... Noen som har snøring på hva dette kan være? Er utrolig irriterende............. Håper noen har et lite råd... Har: 3500+ A8N-sli 320 gb 3 gb ram 6600 GT Lenke til kommentar
PerB Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Forsøk å test minnet med memtest86. Sjekk også harddisken med verktøy fra produsenten. Lenke til kommentar
christian1986 Skrevet 10. september 2006 Forfatter Del Skrevet 10. september 2006 Forsøk å test minnet med memtest86.Sjekk også harddisken med verktøy fra produsenten. 6835830[/snapback] Har testet minne før, og da fant jeg ikke noe.. Ingen andre som har noe problemer som kan ligne? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå