Gå til innhold

Magtheridon horde side


Anbefalte innlegg

Hei

Skal ta paid char transfer vekk fra Boulderfist horde. Har en 60 rogue der. Tenkte å starte på Magtheridon og lurte på om det var noen her som er på den serveren.

 

Hvordan er world pvp?? mange gode horder der har jeg oppfattet. Å jeg har tenkt å pvp'e, lurte på om horde vant mye bg der? Eller er det sånn at ally vinner alt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei

Skal ta paid char transfer vekk fra Boulderfist horde. Har en 60 rogue der. Tenkte å starte på Magtheridon og lurte på om det var noen her som er på den serveren.

 

Hvordan er world pvp?? mange gode horder der har jeg oppfattet. Å jeg har tenkt å pvp'e, lurte på om horde vant mye bg der? Eller er det sånn at ally vinner alt?

6835658[/snapback]

 

Tror BF og Magtheridon er i samme Bg group så det blir vel akkurat det samme.

Lenke til kommentar

Det er ikke så veldig mye world pvp. Som regel er det bare et par stykker som holder på i Silithus eller Eastern Plaguelands. Det er nok PvE some er fokus på Magtheridon :)

Men Bg's skulle ikke være noe problem. Men bg's har jo ikke så mye å gjøre med hver enkelt server etter 1.12. Før 1.12 var det nok horde som vant ofte, spesielt når Nihilum hadde sine groups, nå er det mer balansert.

Lenke til kommentar
Hei

Skal ta paid char transfer vekk fra Boulderfist horde. Har en 60 rogue der. Tenkte å starte på Magtheridon og lurte på om det var noen her som er på den serveren.

 

Hvordan er world pvp?? mange gode horder der har jeg oppfattet. Å jeg har tenkt å pvp'e, lurte på om horde vant mye bg der? Eller er det sånn at ally vinner alt?

6835658[/snapback]

 

Tror BF og Magtheridon er i samme Bg group så det blir vel akkurat det samme.

6835675[/snapback]

 

Ehm... nei.

Lenke til kommentar
helt erlig ville ikke flytta til Magtheridon nå hvertfall.. spiller der selv og det har begynt og bli KØ! for og komme inn :(  :cry:

6851627[/snapback]

Ja og grunnen til dette er at det er fullt med level 1 alts som inspekter Nihi!

6853923[/snapback]

stemmer og at nesten alle vil over fordi de vil inn i nihilum.. flere med t2 og kansje 1 eller 2 naxx loot deler har flytta over! hvertfall av hva jeg har sett det er litt synd egentlig for serveren blir bleh laggy ftw

Lenke til kommentar

Jaha? Hvordan har du tenkt å komme deg til Magtheridon om jeg tør spørre?

Serveren er full og det går dermed ikke ann å migrere til den serveren Paid Transfer eller ei.

 

Magtheridon er vel europas superserver med omtrent alle de beste guildene på både horde siden og alliance siden innen PVE.

 

World PVP bryr folk seg fint lite om siden Cross-server BGs har gjort at det ikke lenger er tid til å gjøre mye annet mellom hver BG.

Endret av Cappo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...