eruin Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Tenker på å selge min litt over ett år gamle bærbare av merket ECS, modell G556E, i forbindelse med innkjøp av macbook pro, som jeg skal være slem nok til å bruke Linux på Lurer litt på hva jeg egentlig kan forvente å selge denne maskinen for, så jeg lister opp litt info: CPU: 1,6ghz pentium M (er litt usikker på modell) Chipset; Centrino m/ ipw2200 trådløs Minne: 512MB HD: 60GB, 5400rpm Grafikk: ATI radeon mobility 9700 Skjerm: matt 15.4" Optisk: combo DVD-leser/cd-rw Selvfølgelig også lader, samt en beskyttelsesmappe. Maskinen har en liten skjønnhetsfeil i høyre hjørne under skjermen, der det er en mindre sprekk, gudene vet hva som har forårsaket dette. Batteriet holder fint litt over to timer ved normal bruk i Linux. Noen tanker? Kjøpte for litt i overkant av ti tusen sist juli. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Hei! Jeg vil tro verdien er rundt 2500 - 3000 kr. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
kayennefetter Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Enn min da: G556E m. følgende: - Intel P mobile Centrino 1,6gHz - 1 Gb ram - 60 Gb HD 7200 rpm. - Ati Radeon 9700 128Mb - DVD-R/RW (+/-) - 15" skjerm (1400x1080) Litt gamer slitasje, dvs. litt slitt lakk på høyre side av mousepad samt tastene W, A, S, D og Ctrl. Maskinen er ca 2 år gammel. Kostet 16 lapper (huff...) inkl. Win XP Pro. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå