[^FLeX^] Skrevet 30. oktober 2002 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2002 Hvis man velger å ikke installere Gator under installasjonen av DivX Bundle Pack så vil ikke det gi noen problemer. Men så er det noen som klikker next før de har lest hva som står på skjermen da... //Chris Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 30. oktober 2002 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2002 Og en av dem var meg, men jeg oppdaget det i ettertid.. Lenke til kommentar
grwatz Skrevet 30. oktober 2002 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2002 Quote: Men allikevel er det noen filmer som ikke har bilde i Windows Mediaplayer. Pleier da bare å åpne mplayer2 via startmenyen og kjør; det funker. Hvorfor er det sånn egentlig? Noen som vet? dette tror jeg kommer av at mp8 er mer kresen på at avi-ene er helt "korrekte". hadde og samme problemet, men kjørte bare filmene gjennom divfix. Det virker stort sett (om ikke filmen er totalt f***a da). Lenke til kommentar
covah Skrevet 31. oktober 2002 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-30 04:38, skrev tokr:divx.com pakken inneholder Gator... som burde vært et kriminelt program... Det finnes 3 versjoner av divx.com pakken. Bare 1 av dem inneholder Gator, og det står klart og tydelig på¨divx.com hvilken av dem det gjelder. De aller fleste trenger jo bare den vanlige pakken (bare avspilling), og den inneholder IKKE Gator. Lenke til kommentar
Ronny M Skrevet 31. oktober 2002 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-28 22:22, skrev ATWindsor:Jepp, ac3 og ffdshow fikser det meste, nimo-packen lager ofte masse trøbbel. Jeg vil gå så langt som å si at du har flaks om den ikke forårsaker noe drit på maskina di. Tilogmed spill kan den ødelegge for (nolf2 feks).AtW Det er ikke bare Nimo sin skyld at det er lydproblemer i NOLF2. Det fins en offisiell oppdatering som fikser lydproblemene her Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 31. oktober 2002 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-31 01:52, skrev Ferdinand:Det er ikke bare Nimo sin skyld at det er lydproblemer i NOLF2. Det fins en offisiell oppdatering som fikser lydproblemene her Tja, patchen adresserer vel andre problemer enn den som nimo-pakken skaper, bla at spillet ikke funket helt perfekt med hercules-kort. Nimo føkker opp den lyd-codecen som spillet bruker. AtW Lenke til kommentar
Tim Skrevet 2. november 2002 Rapporter Del Skrevet 2. november 2002 **** ass! JEg fåkke installert Nimo ordentlig, det kommer opp at den ikke kunne åpne en fil i Windows katalogen. Hvis jeg tar ignorer så fungerer det ikke å spille av en eneste film. Så installerte jeg den der Ace Mega Codecs pack, det hjlap heller ingenting. Kan fortsatt ikek spille av Xvideo filmer. Får opp at jeg mangler Audio Tag 2000 codec... Noen som kan hjelpe meg eller? Bruker Windows XP Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå