Gå til innhold

jeg er dritt lei og måtte installere 1000 divx encodere finn

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:

Men allikevel er det noen filmer som ikke har bilde i Windows Mediaplayer. Pleier da bare å åpne mplayer2 via startmenyen og kjør; det funker. Hvorfor er det sånn egentlig? Noen som vet?

dette tror jeg kommer av at mp8 er mer kresen på at avi-ene er helt "korrekte". hadde og samme problemet, men kjørte bare filmene gjennom divfix. Det virker stort sett (om ikke filmen er totalt f***a da).

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-10-30 04:38, skrev tokr:

divx.com pakken inneholder Gator... som burde vært et kriminelt program...

Det finnes 3 versjoner av divx.com pakken. Bare 1 av dem inneholder Gator, og det står klart og tydelig på¨divx.com hvilken av dem det gjelder.

De aller fleste trenger jo bare den vanlige pakken (bare avspilling), og den inneholder IKKE Gator.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-10-28 22:22, skrev ATWindsor:

Jepp, ac3 og ffdshow fikser det meste, nimo-packen lager ofte masse trøbbel. Jeg vil gå så langt som å si at du har flaks om den ikke forårsaker noe drit på maskina di. Tilogmed spill kan den ødelegge for (nolf2 feks).

AtW

Det er ikke bare Nimo sin skyld at det er lydproblemer i NOLF2. Det fins en offisiell oppdatering som fikser lydproblemene her

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-10-31 01:52, skrev Ferdinand:

Det er ikke bare Nimo sin skyld at det er lydproblemer i NOLF2. Det fins en offisiell oppdatering som fikser lydproblemene

Tja, patchen adresserer vel andre problemer enn den som nimo-pakken skaper, bla at spillet ikke funket helt perfekt med hercules-kort. Nimo føkker opp den lyd-codecen som spillet bruker.

AtW

Lenke til kommentar

**** ass! JEg fåkke installert Nimo ordentlig, det kommer opp at den ikke kunne åpne en fil i Windows katalogen. Hvis jeg tar ignorer så fungerer det ikke å spille av en eneste film. Så installerte jeg den der Ace Mega Codecs pack, det hjlap heller ingenting. Kan fortsatt ikek spille av Xvideo filmer. Får opp at jeg mangler Audio Tag 2000 codec... Noen som kan hjelpe meg eller? Bruker Windows XP

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...