Newt32 Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Hallo Hva har du på en hjemmelaget pizza? Hva er best på pizza generellt? Vi har: - Champinion - Jalapenos - Kjøttdeig - Paprika - Ost - Løk Lenke til kommentar
Fozzietif Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Personlig er jeg ikke så begeistret for champinion på pizza'n men resten på lista di der er jo nam-nam.. Lenke til kommentar
Flygg Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 (endret) Vegetarpizza (og vanvittig god) Champignon Tomat Paprika Mais Asparges Ananas Oliven Purre Blåmuggost Jarlsbergost Den vanlige hjemmelagde: Pizzaffyll på boks Medium Salsa Champignon Tomat Paprika Ananas Jalapeno Mais Oliven Paprika Jarlsbergost Jeg bruker å ha urter i deigen Endret 10. september 2006 av kakk Lenke til kommentar
elektroboy Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 (endret) Hjemmelaga pizza! Du tar hakka løk å steker det litt i panna, åsså tar du pizzafyll påsen oppi der med hakka tomater på boks! Etter det tar du oppi kjøttdeigen, purre,og presser oppi noen hvitløks fedd, legger det på pizza bånnen, med rivet jarslberg ost på! Det er godt det!=) Da smaker det ordentlig pizza, uten hvitløk å løk blir det smakløst! Endret 10. september 2006 av elektroboy Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 jeg trodde vi hadde en slik pizzatråd allerede jeg: Hva er din favoritt Pizza, selv om den er litt videre. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Ost Tomatsaus Bacon Kjøttdeig Masssssssse krydder. Smaker godt! Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Kjøttdeig Champinion Ost Tomatsaus Løk Lenke til kommentar
mr_trout Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Hjemmelaget tomatsaus m/mye hvitløk Fersk champignon Strimlet, marinert biffkjøtt Løk Friske urter Ost Det blir virkelig digg Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 -Ost, skinke og mais...Lettest å lage...trenger ikke noe anna...spiser opp en slik aleine da...Helst med Dolly krydder.. -Kjøttdeig, sånn ferdigfyll mexican...Kjøttdeig, ost og mais. -pluss tacotingzer så nammehnamm:D Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Pepperoni/kjøttdeig, mozzarella ost, mye løk, paprika og litt urtekrydder og Dolly krydder. Ananas, champignon og slikt tull er FYFY på pizza! Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Hjemmelaga pizza er ELSK! -Ost -Ketchup -Pepperoni -Kyllingfilet -Kjøttdeig Det er godt det! Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Skal lage hjemmelaget pizza nå Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 14. september 2006 Forfatter Del Skrevet 14. september 2006 Lomz skrev: Skal lage hjemmelaget pizza nå Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Lomz skrev: Skal lage hjemmelaget pizza nå 6863723[/snapback] Det er litt sånn.. urettferdig! Men jeg spiste det igår, så da går det greit. Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 (endret) Pokker, hva fikk en lyst på nå a tro? Dette skal jeg mekke på lørdag! Eneste jeg er usikker på er hvordan en mekker deig, så da må jeg ringe til ho mor. Men som topping blir det vel: chapingong (nå aner jeg faktisk ikke hvordan det skrives, men jaja) bacon kjøttdeig ost (jarlsberg) noe sterke saker løk og så klart tomatpuré på bunnen Endret 14. september 2006 av zeltex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå