.AN.XVIII.IV:. Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Flott å se de fleste er enige med den forige posten, hadde egentlig regnet med at folk skulle bli forbanna nå men må vurderes om Satyricon må trekkes tilbake, er jo ganske pop-black metall da men.. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Vengaboys! Ch!pz! A-Teens Lenke til kommentar
Mathiasman Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 S Club 7 : ) Det må jo være noe av det ekleste man finner Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 (endret) Så er vel norsk rap blitt veldig populært blant fjortisser? Endret 12. september 2006 av Leptox Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 System Of A DownLinkin Park KoRn Papa Roach Slipknot Metallica Dimmu Borgir Satyricon 6844820[/snapback] Haha, nå er du litt ute og kjører. Det står "bra FJORTISS musikk", ikke "bra musikk". 6848631[/snapback] Haha, nå er du litt ute og kjører. Det står "bra Fjortiss musikk", ikke "dårlig musikk". Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 System Of A DownLinkin Park KoRn Papa Roach Slipknot Metallica Dimmu Borgir Satyricon 6844820[/snapback] Haha, nå er du litt ute og kjører. Det står "bra FJORTISS musikk", ikke "bra musikk". 6848631[/snapback] Haha, nå er du litt ute og kjører. Det står "bra Fjortiss musikk", ikke "dårlig musikk". 6848653[/snapback] Din oppblåste ostehøvel, jeg skulle jo få fjerna den posten før noen så den. :!: Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Hehe. Men uansett, virker som trådstarter ser etter parodier\køddesanger. Ukjent Artist - Lille Prinsesse og samtlige Ronny & Ragge låter kanskje? Lenke til kommentar
Midtbo Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Her har dere noen ufattelig stygge fjortissanger : Toniee - Kick It Russejentene - Players night pia haraldsen - you've got it Crispy - Licky Licky huff, dette er en samling av fæle sanger Lenke til kommentar
Brukernavn_i_bruk Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 System Of A DownLinkin Park KoRn Papa Roach Slipknot Metallica Dimmu Borgir Satyricon 6844820[/snapback] Er da egentlig ikke fjortiss musikk.. stryk: Slipknot, Dimmu Borgir og Satyricon fra listen. Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 System Of A DownLinkin Park KoRn Papa Roach Slipknot Metallica Dimmu Borgir Satyricon 6844820[/snapback] Er da egentlig ikke fjortiss musikk.. stryk: Slipknot, Dimmu Borgir og Satyricon fra listen. 6852454[/snapback] ..og ikke minst Metallica må vekk fra det man kaller fjortiss-musikk. Fjortissene i dag brukte bleier når og vel så det når Metallica var på topp. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Alper; man skal være ganske tilbakestående om man påstår at alle de bandene der er såkalt "fjortismusikk". Fjortismusikk er i mine øyne listepop (etter den uskrevne definisjonen, ikke etter hva som faktisk ligger inne på listene). Lenke til kommentar
TuxMaster Skrevet 12. september 2006 Forfatter Del Skrevet 12. september 2006 Fjortispop!! 6846490[/snapback] ahaha den der tok jo av... tippa jeg skal mekke den på anleget i morra da :!: Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Ok da, stryker Satyricon vekk fra lista! og legger til følgene: Disturbed Cradle of Filth Green Day HIM Limp Bizkit Lenke til kommentar
Brukernavn_i_bruk Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Ok da, stryker Satyricon vekk fra lista! og legger til følgene: Disturbed Cradle of Filth Green Day HIM Limp Bizkit 6853097[/snapback] Stryk Cradle of Filth er du snill, det er bare wannabies fjortiser som hører på den musikken. Plager meg litt siden jeg faktisk LIKER det og hører på det fra dag til natt... Lenke til kommentar
white_pony Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 System Of A DownLinkin Park KoRn Papa Roach Slipknot Metallica Dimmu Borgir Satyricon 6844820[/snapback] Er da egentlig ikke fjortiss musikk.. stryk: Slipknot, Dimmu Borgir og Satyricon fra listen. 6852454[/snapback] Ja, stryk Slipknot. De er faktisk ikke fjortiss-musikk i det hele tatt. Jeg har alle cd-ene dems og fem plakater av dem på rommet. Vermillion Part. 2 er bare så stilig ass! Joey er ganske søt da... Hehehe. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Se på alderen din white_pony. Lenke til kommentar
white_pony Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Ja, jeg er 14, men på ingen måte fjortiss. Lenke til kommentar
Brukernavn_i_bruk Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Jeg ser du hører på Deftones White pony xD Jeg synes det er bare dumt og kalle bra metal musikk fjortiss muskk.. Lenke til kommentar
white_pony Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 For de som faktisk ikke skjønte det, liker jeg ikke Slipknot. Og ja, jeg liker Deftones. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå