BigJackW Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 (endret) Hei Jeg har et sinnsykt irriterende problem her. Jeg får en Boble her: Kjenner ikke igjen USB-enehet. En av USB-Enhetene som er koblet til denne datamaskinen har en feil og windows kan ikke gjenkjenne den osv osv.. Det popper opp hele tida. Når den popper opp så lukker den seg selv så kommer den med en gang etter på sånn går det i evigheter. Er så SINNSYKT irriterende. Har ikke tilkobla noen usb-eneheter heller. Er det noe mulighet for å deaktiver denne boble dritt i hel***te funksjonen ? -Vegard Endret 10. september 2006 av BigJackW Lenke til kommentar
Dr S Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Det kan jo være at du ikke har fått lagt inn driveren til USB kontrolleren Prøv å finne ut hva som ikke er som det skal i enhetsbehandlingen din i windows Lykke til! Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 10. september 2006 Forfatter Del Skrevet 10. september 2006 (endret) Det er forresten: --USB Hub Root (2 Porter) |---Ubrukt Port |---Ukjent USB Enhet Det som står i ruta når jeg trykker på bobla. Endret 10. september 2006 av BigJackW Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 17. september 2006 Forfatter Del Skrevet 17. september 2006 Tror ikke det er driverne. Flere tips ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå