TuxMaster Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 (endret) hei... iriterer meg grundig over at andre nettverk kobles til automatisk og mitt nettverk detter ut hele tia.. noen som vet om det finnes noe eget program som kan styre dette? eller om det er en mulighet for å få fjernet de uønskede trådløse nettverkene som kobles til hele tia Endret 10. september 2006 av TuxMaster Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Har du annet navn på nettverket enn 'default', 'linksys' eller lignende bør det gå bra. Vil råde deg til å endre navn på nettverket til noe unikt og sett på kryptering. Lenke til kommentar
TuxMaster Skrevet 10. september 2006 Forfatter Del Skrevet 10. september 2006 Har du annet navn på nettverket enn 'default', 'linksys' eller lignende bør det gå bra.Vil råde deg til å endre navn på nettverket til noe unikt og sett på kryptering. 6835505[/snapback] har både eget navn og kryptering... det er der jeg ikke skjønner hvorfor den skal absolutt koble seg til de andre nettverkene... får inn sånn 6 nettverk her Lenke til kommentar
mr_trout Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 har både eget navn og kryptering... det er der jeg ikke skjønner hvorfor den skal absolutt koble seg til de andre nettverkene... får inn sånn 6 nettverk her 6836436[/snapback] Dersom ditt eget nettverk ligger øverst i lista over trådløse nettverk, i windowsklienten, pleier det å gå bra. Av og til kan det bli problematisk dersom du kjører med skjult SSID, mens naboene kjører åpent. Windows vil alltid ta den APen som kjører med åpen SSID dersom du har to nett med samme SSID. Lenke til kommentar
TuxMaster Skrevet 11. september 2006 Forfatter Del Skrevet 11. september 2006 takker for tipset.. var det som var feilen .. men er det mulig å få tak i noe program som kan styre dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå