wacco Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Hei. Jeg har en DVD spiller fra JVC som kan spille av avi filer med xvid og divx videoer i. Dette fungerer flott i noen tilfeller, men i halvparten av tilfellene er det mislykket, og jeg får da video med rare farger og litt skurring. Er det mulig å ordne på dette uten å måtte re-compresse alle videofilene? Hva kan feilen være? Fungerer på noen filmer, men får de rare fargene på andre. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Flyttes fra Annet om hardware til video Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 (endret) Har en kiss spiller dp-508 og får også av og til filer som ikke kan avspilles og har mange ganger med hva slags komprimerings innstillinger de bruker enn format. Det som iallfall ikke støttes på min spiller er komprimering med qpel. ellers får jeg bare svart skjerm uten at fila kjøres. Men kan selfølgelig vøre at du har fått en spiller/merke som er litt mere fintfølende med henhuld til formatet også. Edit: Prøv og finn spilleren din her og sjekk kompabillitet. Endret 10. september 2006 av Lugmeister Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå