Gå til innhold

Trenger da hjelp!

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg skulle gjerne hatt hjelp til å få dette designet til å bli "optimalisert". Hvis dere ser på siden:

www.saw-klan.com

så ser dere at det ikke går an å trykke på noe som helst der enda. Dette trenger jeg da hjelp til siden jeg ikke har så mye tid selv og har ingen form for kunnskap når det gjelder HTML scripting osv. Har selv dreamweaver 8 og prøvde å forstå Iframes, men det ble ganske innviklet etterhvert. Så den eller de som vil hjelpe meg vil jeg være evig takknemlig.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Webdesign er noe helt annent enn å "tegne" hvordan siden skal se ut også bare "blir den sånn", særlig med all den funksjonalitet du har lagt opp til på den siden der. Jeg sier det med en gang: Å lage en sånn side vil kreve store kunnskaper innen HTML/CSS for designet og PHP eller tilsvarende for å til funksjonaliteten.

Det som antakelig er mest realistisk å få til uten å ville bruke mye tid på å lære seg disse teknologiene er å sette opp et ferdiglagd CMS (Content Management System), det finnes mange slike som er gratis og det finnes helt sikker også mange som er spesialtilpasset klan-sider

Ellers kan HTML/CSS læres på www.htmldog.com, for PHP: Søk på google etter "php online tutorials" og ta en titt i PHP delen her på forumet

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...