Gå til innhold

Huset til LAN-verten og den nye PC'n min i flammer

Torjus

Anbefalte innlegg

Ja, men:

Plutselig fikk jeg telefon fra en av dem som linker at det hjemmelagde kabinettet mitt er i brann og noe sånt, jeg trodde han bare kødda så jeg sa "jajaja, greit, ha det".
Det virket som om brannen kunne ha startet der. Endret av -Tori-
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

trekabinett har utrolig lav antenningsrisiko. synes det er rart mange spør meg om det når de ser kabinettet mitt.

komponentene klarer aldri å produsere mer varme på kabinettet enn sola på husveggen deres om sommeren. og appåtil er det mye lettere oksygentilgang ute..

Lenke til kommentar

KONDOLERER....

kipt å miste huset sitt, huset mitt brant i påsken06 og det var ikke digg,,,,,, alt måtte ned.......... hvis du kjente han som eide huset, så gjør ALT du kan for at han skal få det ok, drit kipt med venner som ikke bryr seg........altså de bryr seg, men sånn "life goes on" er ikke riktig holdning, man må huske på at nesten ALL historien i form av bilder/vidioer og minner er borte.......

mvh disco808

Lenke til kommentar
KONDOLERER....

kipt å miste huset sitt, huset mitt brant i påsken06 og det var ikke digg,,,,,, alt måtte ned.......... hvis du kjente han som eide huset, så gjør ALT du kan for at han skal få det ok, drit kipt med venner som ikke bryr seg........altså de bryr seg, men sånn "life goes on" er ikke riktig holdning, man må huske på at nesten ALL historien i form av bilder/vidioer og minner er borte.......

6836595[/snapback]

Der trur eg du treffer spikeren på hovudet, disco 808 - det er vel i slike høve ein ser kor mykje tak det er i venene sine...

For øvrig nyttar eg høvet til å uttrykkje mi medkjensle med både deg og kameraten din, fUzZy^.

Lenke til kommentar
KONDOLERER....

6836595[/snapback]

Der trur eg du treffer spikeren på hovudet, disco 808 - det er vel i slike høve ein ser kor mykje tak det er i venene sine...

For øvrig nyttar eg høvet til å uttrykkje mi medkjensle med både deg og kameraten din, fUzZy^.

6836694[/snapback]

:blush: takktakk:) hyggelig

Lenke til kommentar
På grunn av manglende kumkart over området, måtte brannvesenet hente vann fra Lyngdalselva. Mannskapet lette forgjeves etter en kum, men denne skal etter det fvn.no erfarer ha vært for tilgrodd til at de oppdaget den.

Hvordan kan slikt skje? Burde ikke kummene bli skjekket med gjevne melomrom. Det er altfor trist at noen skal stå uten hus fordi komunen ikke skjekker vann kummene. :no: Ikke sikkert det hadde reddet huset, men det hadde nok reddet deler av det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...