dask Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 (endret) Vel... har ett lite problem med biller på kjøkkenet tydeligvis. De jævlene kom fra noe tørket griseting som foreldrene kjøpte til hundene.. å nå trenger jeg noe insekts ting som kan drepe jævlene en gang for alle... ettersom jeg ikke kan rive/tenne på kjøkkenet så må jeg bite i gresset å skaffe noe middeldritt. Noen som har noen forsalg? Hadde ikke gjort noe om de hadde vridd seg i smerte mens jeg ler rått Endret 10. september 2006 av dask Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Flyttes fra Off topic > Annet, til Samfunn > Hus og hage. Lenke til kommentar
Zozzy Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 radar pleier og funke kanon Lenke til kommentar
Istapp Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Gå til anskaffelse av Trinol Bio. Ingenting er bedre (eller dyrere). Spray rundt åpninger/innganger rundt omkring, å du vil få fred i lang tid framover. I ditt tilfellet så er det bare til å spraye rett på offrene.. Jeg kan love deg at de vrir seg til den sikre død... Lenke til kommentar
dask Skrevet 22. september 2006 Forfatter Del Skrevet 22. september 2006 *spray spray* mohahaha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå