fredriku Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Hvordan funker dette? La ut en annonse for min Acer Ferrai på ebay og kjøper vil betale via moneygram, så hadde satt stor pris på erfaringer med dette. Etter hva jeg har skjønt, så kommer det en fyr på døren din med penger, og du skal skrive under på at penger er mottat.. Har litt problemer med å stole på personen, selvom alt er gjort via ebay... På forhånd takk for alle svar Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Vet ikke helt hvordan det er.... Men fant det på wiki http://en.wikipedia.org/wiki/Moneygram Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 10. september 2006 Forfatter Del Skrevet 10. september 2006 Har lest litt om det der selv, men hadde satt voldsomt pris på eventuelle erfaringer, før jeg lar kjøper bruke dette for å gi meg pengene... Lenke til kommentar
abrj Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 (endret) Vær obs på at du ikke blir lurt av nigeria-mafia osv... de benytter seg av falske sjekker, så når du prøver å løse den ut så er den ikke gyldig Endret 10. september 2006 av abrj Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 10. september 2006 Forfatter Del Skrevet 10. september 2006 Skal i så fall løse ut alt før jeg sender den over, uansett Er bare litt spennende og se hva som egentlig skjer videre i saken her Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 11. september 2006 Forfatter Del Skrevet 11. september 2006 Vel, en liten oppdatering kommer nå. Snakket idag med en Moneygram agent i Norge, som bekreftet at det lyste svindel. Varsellampene begynte allrede og lyse da jeg fikk en "bekreftelsesmail" fra Moneygram, noe som ALDRI er tilfelle fra disse. Om noen vil ha en kopi av disse mailene, så si ifra, så kan jeg sende de over, så alle kan se hva det dreier seg om. Og jeg er riiimelig glad for at jeg ikke oppgav noe annet enn en husadresse! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå