Knofle Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Heisann, jeg har (for noen uker siden nå) laget en film som viser guilden vår som tar seg igjennom Molten Core. Jeg er ganske fornøyd med resultatet, og har til nå bare fått positive tilbakemeldinger. Jeg poster links til filmen her av to grunner: 1. De som har vært igjennom instancen kan se tilbake på den, og kanskje glemme at de synes den er kjedelig. 2. De som ikke har vært igjennom instancen kan få se det som venter. Ta en titt, det kan ikke skade. Google Video Filefront (Høyere kvalitet, anbefales)(325MB) Konstruktiv kritikk er like velkomment som ros. Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Er vell kanskje litt 2005 og lage film av MC? Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 9. september 2006 Forfatter Del Skrevet 9. september 2006 Vi har kommet lenger enn Molten Core. Se på grunnene til at jeg lagde den, vær så snill. Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Google: Resultater 1 - 10 av ca. 465 000 for "molten core movie" Sikkert en bra film (så introen), men tviler at det er noe vi ikke har sett før. -_- Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 9. september 2006 Forfatter Del Skrevet 9. september 2006 Vel, det er sikkert noen som finner den interresant. Trodde det ikke var så utrolig mange "gjennomførte" Molten Core-filmer, men jeg kan ta feil. Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Så ærlig talt ikke mye av MC i filmen, hadde jeg vært ny ville jeg sett en annne en. Musikken og alle effektene tar oppmerksomheten fra hva nå enn som er meningen med filmen, lagde du den mest fordi det er "kult" ? Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 9. september 2006 Forfatter Del Skrevet 9. september 2006 Ja, jeg ville gjøre actionscenene mer actionfylt for de som kjeder seg når man faktisk slåss med bossene, samtidig som det gir en liten "sneak peak" for de som ikke slåss med bossene. Lenke til kommentar
Amon Amarth Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Du var flink til å edite, likte introen, men MC is old. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Det var rett og slett en råtten film Lenke til kommentar
mecha slin Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Husker jeg kjente en del i TDT når de var på Burning Blade. Morsomt i ventrilo Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Såg den nett på google. Såg 6min av starten, spolte litt, såg meir og spolte til ragnaros. Alt i alt ein ok film. Gleder meg til eg får tid å bli med guilden min i MC:) Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 den beste mc filmen er og forblir xxninja. skal du ha noe som slår ann må du gi oss noe nytt.... Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Må gi mye positive tilbakemeldinger på den filmen Gir et veldig bra inblikk i hvor mye spenning det er å gjøre MC.. Men tror filmen appelerer bedre til de som enda ikke har vært i MC.. Keep it up Lenke til kommentar
Be__bad Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 den beste mc filmen er og forblir xxninja. skal du ha noe som slår ann må du gi oss noe nytt.... 6838478[/snapback] hvilken film sa du? Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 10. september 2006 Forfatter Del Skrevet 10. september 2006 Tusen takk for tilbakemeldinger! Selvfølgelig kan jo ikke denne filmen være en blockbuster, når lille jeg sitter med ikke så altfor mye kunnskap om film, men ønsker å kose meg med å lage en film til guildet. Det er jo selvfølgelig andre som har laget bedre! Forventet dere å se den beste MCfilmen som er laget? Det var rett og slett en råtten film Takk for konstruktiv kritikk , men tar jeg veldig feil når jeg tror du er en exguildie? :!: Mener å huske det. Lenke til kommentar
Kjobben Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Syns det var en bra film jeg, fin redigering og bra musikk... Alt i alt en veldig bra film! Men personlig liker jeg bedre filmer som viser hva som foregår, med actionbuttons osv. i tillegg, men det er bare min smak... btw, hvorfor var det bare tanken som var BWL geara? :O Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 11. september 2006 Forfatter Del Skrevet 11. september 2006 Vi har tatt Chromaggus 2 ganger. Lenke til kommentar
SilverCRX Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Finfin redigering og bra musikkvalg Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Jeg likte den Ikke typisk MC film der du ser en ranged plapre løs på hver enkelt boss. Bra film Keep it up, og lag en om BWL når Neff er nede! Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 (endret) den beste mc filmen er og forblir xxninja. skal du ha noe som slår ann må du gi oss noe nytt.... 6838478[/snapback] hvilken film sa du? 6839870[/snapback] denne! over et år gammel =) så utroooolig mange parodier på den da... edit: storien bak det hele Endret 15. september 2006 av -Nikken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå