CFD Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Gikk nedover Karl Johan og en negerhore kom bor til meg og sa "I like you very much , i make you very happy".. Da svarte jeg (som jeg alltid gjør) "so if you like me so much how much would you like to pay me?" Da smiler dem og skjønner at de har tapt Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Nakken og håret? Så hendene tenker jeg..ikke mage, ansikt eller bein eller noe før det iallefall. 6835334[/snapback] Lar hun deg ta på håret, må hun være ganske tiltrukket til deg. Holde henne i hånda, ha en hånd på kneet hennes e.l. er gjerne lettere å få til. Lenke til kommentar
maskot Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 For å virke mer avslappet og interessant (og faktisk være det) må du endre mentaliteten din littegrann: Overbevis deg selv om at du er "premien", og at dama må overbevise deg om at hun er god nok for deg. Du er jo tross alt den kuleste gutten i gata, som kan velge og vrake mellom damer. La vær å virke fullstendig desperat, ikke bare si "ja selvsagt" så fort hun foreslår noe. Ikke vær helt på knærne, og løp og tilby henne ting hele tiden. En annen ting er at du må vise at du ser selvsikker: Du må ikke være redd for å snakke med henne, se henne i øynene, ta på henne (ikke klå) o.l. Jenter merker det om du gjør et dårlig forsøk på å late som også, du må faktisk endre holdningen din til å bli mer selvsikker for at det skal virke. Du må heller ikke være redd for å ta litt plass i sofaen, være litt frempå, men selvsagt alt med måtehold. Vi snakker om f.eks. å lene seg godt tilbake og spre beina når du setter deg ned, ikke legge deg utover hele sofaen uten å gjøre plass til henne. Du bør rett og slett, kort og oppsummert, ha en slik holdning rundt henne som du har når du er hjemme alene; ikke være redd for å være til bry eller liknende, vise at du er komfortabel. Dette er minst like viktige tips som å spandere ting i hytt og pine, kjøpe roser o.l. Skal dere ut på byen og hun spør om du vil spandere en drink, så kan du spørre "Vil ikke du spandere en på meg først, så får vi se?". Men igjen; ikke spill et dårlig skuespill, du må endre mentaliteten så dette faktisk går naturlig. Du er jo så kul at damene digger deg, så hvorfor skal du løpe rundt og spandere ting hele tida? Kan man ikke bytte på å gjøre det? Dette i tillegg til vanlig høflighet og en godt humør (viktig!) så vil du ha gode sjanser hos dama, og hun vil antakeligvis bli enda mer tiltrukket til deg. 6835234[/snapback] Eg har meir eller mindre samme problemet som trådstartar (Bortsett fra at eg er singel atm) Men vil ikkje ho føle at eg ikkje bryr meg særlig om at ho er der hvis eg f eks, ligge på stolen då eg er på dataen, eller sitte i sofaen og tar meg god plass som eg ellers ville gjort, og ho berre får litt. Eller hvis du rapa etter maten syns ho kanskje du er ekkel? Prompa mens vi ser film, så syns ho eg er uhøflig og teit? Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Eg har meir eller mindre samme problemet som trådstartar (Bortsett fra at eg er singel atm) Men vil ikkje ho føle at eg ikkje bryr meg særlig om at ho er der hvis eg f eks, ligge på stolen då eg er på dataen, eller sitte i sofaen og tar meg god plass som eg ellers ville gjort, og ho berre får litt. Eller hvis du rapa etter maten syns ho kanskje du er ekkel? Prompa mens vi ser film, så syns ho eg er uhøflig og teit? 6836151[/snapback] Det er ikke snakk om å være uhøflig, det er snakk om å være komfortabel i omgivelsene. Rape/fise, eller å bare gi henne bittelitt plass kan du spare deg for. Det jeg tenkte på var at du for all del ikke må sitte presset inn i en krok med bena samlet. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 (endret) Når vi sitter kan jeg liksom ikke bare hoppe helt inntil hun og holde rundt henne. Jo! Det er akkurat det du kan! 6835022[/snapback] Føler for meg at det blir litt unaturlig, er det ikke noe litt mindre berøring som kan være litt mer naturlig, for å så heller holde rundt henne? Blir litt rart å bare omfavne henne sånn plutselig... 6835058[/snapback] Du må gjøre noe. Det jenter ikke liker er gutter som aldri får ut finger'n. EDIT: CFD: Nice! Endret 10. september 2006 av HKoN- Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 er i litt lignande situasjon, men eg veit ikkje om eg er for frampå eller kva eg gjer. på torsdag så satt eg i en bilen til en kompis, som prata med ei jente (som eg holdt på med litt tidligare), etter ei stund så gikk DEN lekre dama forbi, ho såg på meg, og eg såg på ho, heile veien. seinare på kvelden, så hadde ho spurt ho eg holdt på med tidligare om kem den snasne fyren som satt på i bilen var, ho eg holdt på med klarte å skvise ut av seg at eg var Xn, og at det vart slutt pga eg skulle i militæret bla bla..hehe..bull shit... men anyway, på lørdag så fant eg ho på blink, så eg sendte en b-post og spurte om det var ho eg så, fikk ja tilbake og ho spurte om det var eg som satt i bilen.. eg sa ja, så skreiv vi endel seinare, begynte å prate om tattoo, at ho likte min, så skulle eg få sjå henna som ho skulle ta, ho foreslo msn sia det var lettare. så prata vi meir der. så fortalte eg at eg skulle ut å ete pizza med en kompis, da fortalte ho at ho gjerne ville vert med, men det hadde vert litt rart sia vi ikkje kjente kverandre, så da spurte ho om vi kunne finne på noke seinare.. så eg sa gjerne det.. så har vi prata litt om forskjellige ting etter det. og idag, så begynte vi å prate om kva filmer vi likte, eg fortalte at braveheart var favoritt filmen min, ho sa ho aldri hadde sett den før.. så ho spurte om ho kunne få låne den eller om vi skulle sjå den.. så eg det kunne vi gjere, sjå ilag altså.. har hørt ho skal vere litt luremus..så eg er litt usikker på korleis eg skal gå fram...rå lekker dame, med samme musikk smak som meg, og endel til felles virker det som..så det hadde jo vært litt morro å utforska.. noken som har litt suggestions til å få til noke bra? trur eg kan vere litt for pushy og tar hint dårlig ofte..heh Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 noken som har litt suggestions til å få til noke bra? trur eg kan vere litt for pushy og tar hint dårlig ofte..heh 6846774[/snapback] Les ei bok. Seriøst: skaff deg Mystery Method, eller finn frem til noe av David DeAngelo. Det er viktig at du tar steget videre hele tida, men ikke for langt. Du må lytte til signalene du får, og tolke dem om hun liker det du gjør eller ikke. Å ta et skritt tilbake innimellom er heller ikke så dumt. Slipp hånda hennes, avbryt et kyss, el.l når hun kanskje ikke venter det, vent en stund og ta skrittet frem igjen (nei, ikke bokstavelig talt). Jenter liker dette og blir tiltrukket til deg av det, og det er da lettere å oppnå det du vil. Lenke til kommentar
SteelDragon89 Skrevet 12. september 2006 Forfatter Del Skrevet 12. september 2006 noken som har litt suggestions til å få til noke bra? trur eg kan vere litt for pushy og tar hint dårlig ofte..heh 6846774[/snapback] Les ei bok. Seriøst: skaff deg Mystery Method, eller finn frem til noe av David DeAngelo. Det er viktig at du tar steget videre hele tida, men ikke for langt. Du må lytte til signalene du får, og tolke dem om hun liker det du gjør eller ikke. Å ta et skritt tilbake innimellom er heller ikke så dumt. Slipp hånda hennes, avbryt et kyss, el.l når hun kanskje ikke venter det, vent en stund og ta skrittet frem igjen (nei, ikke bokstavelig talt). Jenter liker dette og blir tiltrukket til deg av det, og det er da lettere å oppnå det du vil. 6846928[/snapback] Du kan dine saker ser jeg Klarte å komme nærmere jenta sist gang jeg var med henne. Bare litt småflørting. Hvordan kan jeg komme i gang med mer flørting, hva kan jeg gjøre med henne, egle henne for ? Ganske dumt spørsmål igrunn, men drit i det Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 (endret) Si til henne at det ser ut som om hun har hatt en stress dag på skolen/jobb, og at du syns hun fortjener en massasje for å slappe av litt. Men ikke få det til å høres ut som om hun sliter, men si det på en måte som får frem at du har lyst til å massere henne. Tror nok hun vil ta hintet ditt da, og hvis du er så heldig at hun sier at ansikts massasje er deilig, masser ansiket hennes og bøy deg forsiktig fremover. Stop rett før du treffer leppene hennes, får å se om hun går "de siste 10% av veien". Husk også å spør henne mens du masserer, om hun vil ha det hardere eller svakere. Begyn forsiktig, siden det er letter å gjør det hardere enn å gjøre det mykere på øm hud Keep us updatet! "Takk til Hitch " Endret 13. september 2006 av g@bb@ Lenke til kommentar
Drillo Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Ronk før du skal møte henne! Da tenker du ikke på henne som et sexobjekt, men som en hvilken som helst person du kan kødde med. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Du må gjøre noe. Det jenter ikke liker er gutter som aldri får ut finger'n. EDIT: CFD: Nice! 6836162[/snapback] er dette stort set likt eller er det individuelt? Lenke til kommentar
Xarus Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Hei!Trenger litt hjelp her. Har blitt kjent med ei jente, snakker med hun på msn sikker 3 timer daglig; altså veldig mye. Har truffet hun 3-4 ganger, og hatt det veldig greitt og etter det hun sa hadde hun også det. Men hun sier jeg virker redd for henne, at jeg er sjenert. Selv synes jeg at jeg har vært helt rolig og ikke vært sjenert eller redd. Men hun har sagt det flere ganger at jeg virker redd for henne. Hva kan være årsaken til at hun tror dette? Hun har sagt at hun liker meg veldig godt, og synes det er kjempegreitt å være med meg. Men synes at jeg er for redd. Gi meg noen tips om hva jeg skal gjøre så hun ikke tror jeg er det. Hva gjør jeg for at hun kan føle jeg er trygg på henne? Blir veldig glad for innspill og svar 6834843[/snapback] Få henne med deg på en fest. Da blir du kanskje litt mere frampå Lenke til kommentar
Ama-gi Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Du er i en drømmeposisjon nå! Enkelt og greit, jeg tror det du burde gjøre er å være spontan. Sørg for å være litt alene med henne, kanskje på sofaen og skaff øyekontakt, nærmere, nærmere, nærmere ---> Giggety giggety gooooooo Gjør og si det som faller deg inn i øyeblikket (når det gjelder henne sevfølgelig) og du får sjå ^^ Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 siden dette er tidenes bump stenges tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg