random_user Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Hei Jeg har et problem. Hovedkortet sluttet plutselig og fungere. jeg satt og surfet på internett, plutselig skrudde pcen seg av. Jeg prøvde og skru den på men det funket ikke, den henger seg bare i oppstarten, før windows. Jeg har prøvd ram og harddisk på en anne pc. På harddisken stod det av en viktig system fil hadde blitt slette så jeg måtte formatere den. Rammen fungerer også bra. Hva kan være feil? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Hei! Hva står på skjermen? Har du lagt inn Windows på nytt? God helg. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
random_user Skrevet 9. september 2006 Forfatter Del Skrevet 9. september 2006 Hei! Hva står på skjermen? Har du lagt inn Windows på nytt? God helg. Hilsen, efikkan. 6834801[/snapback] Det står ingen ting på skjermen. Det kommer bare opp logoen til hovedkortet og så henger den seg. Av og til kan den komme til windows men da restarter den seg med en gang. Ja jeg har lagt inn windows på nytt. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Kan du komme inn i BIOS? Har du forsøkt nullstilling av BIOS? Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
random_user Skrevet 9. september 2006 Forfatter Del Skrevet 9. september 2006 Kan du komme inn i BIOS? Har du forsøkt nullstilling av BIOS? Hilsen, efikkan. 6834856[/snapback] Kunne komme meg inn før jeg formaterte, men ikke nå lenger. Har prøvd og ta ut batteriet på hovedkortet, hvis det er det som er nullstilling av bios da. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Kan du komme inn i BIOS? Har du forsøkt nullstilling av BIOS? Hilsen, efikkan. 6834856[/snapback] Kunne komme meg inn før jeg formaterte, men ikke nå lenger. Har prøvd og ta ut batteriet på hovedkortet, hvis det er det som er nullstilling av bios da. 6834867[/snapback] Det nullstiller innstillingene ja. Harddisken skal ikke ha innvirkning på det. Men du kan forsøke oppstart uten harddisk eller med annen harddisk. Forsøk andre posisjoner av minnebrikkene, og én brikke om gangen. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
random_user Skrevet 9. september 2006 Forfatter Del Skrevet 9. september 2006 Kan du komme inn i BIOS? Har du forsøkt nullstilling av BIOS? Hilsen, efikkan. 6834856[/snapback] Kunne komme meg inn før jeg formaterte, men ikke nå lenger. Har prøvd og ta ut batteriet på hovedkortet, hvis det er det som er nullstilling av bios da. 6834867[/snapback] Det nullstiller innstillingene ja. Harddisken skal ikke ha innvirkning på det. Men du kan forsøke oppstart uten harddisk eller med annen harddisk. Forsøk andre posisjoner av minnebrikkene, og én brikke om gangen. Hilsen, efikkan. 6834956[/snapback] Jeg har gjort alt det dær. Men jeg har bestilt nytt hovedkort nå. Så får se om det løser saken. Håper det Takk for all hjelpen:D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå