Gå til innhold

Salg av s939 rigg! Hvor mye kan jeg få?

Anbefalte innlegg

Jeg Tenker og selge min s939 Rigg og gjøre en STOR oppgradering til Conroe eller Allendale! '

Hardwaret er:

HK: Asus A8N-Sli Premium

CPU: AMD Athlon 64 3700+ VELDIG overklokking vennlig!

RAM: Kingston 1024MB DDR PC3200 Minne Kit = 2X512Mb DC

GPU:Club3D GeForce 6200 TC 128Mb Supports 256Mb

DVD-Brenner/Rom: NEC ND-3550 (Black)

Kabinett: X-Gear Xblade PreMod kabinett SORT M/400W X-Gear PSU

EDIT!: Harddisk: Maxtor 200GB DiamondMAX 10 SATA2

Endret av hcnielsen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei igjen.

Kanskje rundt 1200 - 1800 kr for det.

Hilsen,

efikkan.

6834880[/snapback]

Støtter opp mot den, men jeg tror du vil få en god del mer enn 1200kr. 1800kr er en grei pris. Siden AMD dumpa prisene for en stund siden får du ikke mye igjen for prosessoren. Skjermkortet er jo ikke verdt en døyt..

Lenke til kommentar
Det er mulig at god stepping på cpu kan være et salgsargument som kan presse opp prisen noen kroner.

Hovedkort, cpu og minne bør ivertfall selges sammen, siden mange vil helst kjøpe slikt sammen siden de vil ha noe de vet passe sammen.

6834929[/snapback]

Men da sitter han igjen med skjermkort og kabinett, kabinettet koster 350kr nytt og skjermkortet får du også til 350kr nytt.. så tror det kan bli vanskelig å få solgt de hver for seg..

Lenke til kommentar
Det vil lønne seg å selge alt tror jeg,  du kan ta 1500- 2000kr for den.. men følger det ikke med harddisk??

6834907[/snapback]

Fisket det med harddisk nå :thumbup:

6834962[/snapback]

Da har du jo en komplett Pc, syntes du kan ta 2000-2500kr for den.. Selger du på nett, så start med 2500 som pris, får du ikke solgt den så sett ned litt... Er du heldig kan du sikkert få 3k for den og ;)

Lenke til kommentar
Det vil lønne seg å selge alt tror jeg,  du kan ta 1500- 2000kr for den.. men følger det ikke med harddisk??

6834907[/snapback]

Fisket det med harddisk nå :thumbup:

6834962[/snapback]

Da har du jo en komplett Pc, syntes du kan ta 2000-2500kr for den.. Selger du på nett, så start med 2500 som pris, får du ikke solgt den så sett ned litt... Er du heldig kan du sikkert få 3k for den og ;)

6834970[/snapback]

Ok :) sette prisen på 3k så få prutinger da?

Lenke til kommentar

Stemmer, på qxl/finn.no er det mer folk som "ikke har peiling".. og er villigere til å betale mer.. Der er det feks et + at kabinettet er et" styla" kabinett, mens på hw sitt bruktmarked veit folk at det er det billigste kabinettet man får tak i :p

Endret av mr.nauz
Lenke til kommentar
Stemmer, på qxl/finn.no er det mer folk som "ikke har peiling".. og er villigere til å betale mer.. Der er det feks et + at kabinettet er et" styla" kabinett, mens på hw sitt bruktmarked veit folk at det er det billigste kabinettet man får tak i :p

6835065[/snapback]

Ikke alle er som oss og scanner priser og hardware-nyheter daglig :p En person som "ikke har peiling" gjør ikke et dårlig kjøp hvis han/hun betaler 2500-3000kr for den maskinen. Den duger til det meste bortsett fra de aller mest krevende spilla. Den er ferdig bygd regner jeg med, og det koster litt tid og kunnskap å sette sammen en PC. Den tiden og kunnskapen er noen villig til å betale for, så du slipper å føle at du lurer noen hvis du selger den til den prisen på finn.no eller qxl. Men JEG ville aldri gitt 3k for den :thumbup:

Endret av digitalplacebo
Lenke til kommentar

6835065[/snapback]

Ikke alle er som oss og scanner priser og hardware-nyheter daglig :p En person som "ikke har peiling" gjør ikke et dårlig kjøp hvis han/hun betaler 2500-3000kr for den maskinen. Den duger til det meste bortsett fra de aller mest krevende spilla. Den er ferdig bygd regner jeg med, og det koster litt tid og kunnskap for å sette sammen en PC. Den tiden og kunnskapen er noen villig til å betale for, så du slipper å føle at du lurer noen hvis du selger den til den prisen på finn.no eller qxl. Men JEG ville aldri gitt 3k for den :thumbup:

6835201[/snapback]

For du kan vel sette sammen pc selv? :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...