FredrikM90 Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Hey:) Overskriften sier vell det meste om tråden, Jeg skl kjøpe meg ett nytt headsett, hovedsaklig til gaming men skl også høre litt på musikk max pris ca1000:P helst ikke over Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Jeg synest dette så ganske greit ut, har hørt mye bra om det og. Men for all del ikke kjøp steel sound 5h! Verste headsetet du kan kjøpe! Mitt ble ødelagt etter omlag 1 uke!! Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Er en del tester her på hardware. fant en med headset m/mic http://www.hardware.no/tester/lyd/seks_hodesett/25324 Lenke til kommentar
FredrikM90 Skrevet 10. september 2006 Forfatter Del Skrevet 10. september 2006 Noen flere anbefalinger?? Lenke til kommentar
EspenFe Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Gå for steel sound 5h. ikke hør på han andre fyren. Beste hodetelefonene ever i gaming Lenke til kommentar
FredrikM90 Skrevet 11. september 2006 Forfatter Del Skrevet 11. september 2006 Ingen flere som har headsett de kan anbefale?? Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Du kan jo alltids kjøpe deg et par no-nonsense tyske kvalitetshodetelefoner. Beyerdynamic DT234 disse har suvern lydkvalitet og et særdeles solid bygget. Kommer med fem års garanti i Norge. Trenger du ikke mic kan du kjøpe DT231. Lenke til kommentar
FredrikM90 Skrevet 13. september 2006 Forfatter Del Skrevet 13. september 2006 Ingen flere som vil svare?? Lenke til kommentar
Brian Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 LINK disse kjøpte jeg for en liten stund siden, og jeg angrer ikke et sekund. verdt hver eneste øre. Spiller utrolig musikalsk og godt, god og definert bass. Dessuten er de utrolig gode å ha på, blir aldri klar i ørene av de selv etter mange timer i strekk. kan anbefale disse på det sterkeste. Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Gå for steel sound 5h. ikke hør på han andre fyren. Beste hodetelefonene ever i gaming 6838771[/snapback] Er nok ikke bare meg som IKKE anbefaler dette headsettet, er jo utrolig tynn og dårlig ledning, og veldig tynt bygd (lett for å knekke.) Men Koss SB45 kan jeg sterkt anbefale, svært god lyd for en billig penge. Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Har xfx xgear selv, og synes det funker helt utmerket. Lenke til kommentar
FredrikM90 Skrevet 16. september 2006 Forfatter Del Skrevet 16. september 2006 Har nå bestilt Sennheiser pc160sk, da jeg så ingen ulemper ved detta headsettet, Noen som har erfaringer med dette headsettet?? Lenke til kommentar
Brian Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Har nå bestilt Sennheiser pc160sk, da jeg så ingen ulemper ved detta headsettet, Noen som har erfaringer med dette headsettet?? 6876345[/snapback] skal vel fungere greit det der. har ikke prøvd akkurat den modellen selv, men sennheiser lager generelt gode headsett. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 jeg bruker Sennheiser DT234 Pro og er strålende fornøyd. Trur jeg ga rundt 800 på Digital Impuls anbefales på det sterkeste Lenke til kommentar
FredrikM90 Skrevet 23. september 2006 Forfatter Del Skrevet 23. september 2006 jeg bruker Sennheiser DT234 Pro og er strålende fornøyd. Trur jeg ga rundt 800 på Digital Impuls anbefales på det sterkeste 6891701[/snapback] Jeg har bestilt! Da trenger jeg ikke anbefalinger lenger:P Ingen som har erfaringer med Sennheiser pc160sk? Lenke til kommentar
CFD Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Det er forresten Beyerdynamic som har laget disse. Ikke sennheiser. Har selv erfaring fra flere beyerdynamic produkter og er generelt sett fornøyd. Lenke til kommentar
Rikkely Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Jeg synest dette så ganske greit ut, har hørt mye bra om det og. Men for all del ikke kjøp steel sound 5h! Verste headsetet du kan kjøpe! Mitt ble ødelagt etter omlag 1 uke!! 6834898[/snapback] JEg har hatt mitt steelsound-headsett i snart et år, det funker like bra nå som da jeg kjøpte det. Så ikke skyld på headsettet. Om du ikke hadde funnet deg et headset hadde jeg virkelig anbefalt Steelsound. Jeg har ikke opplevd bedre lyd fra et headsett. Funker spesielt bra til gaming. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå