Leasch Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 (endret) Hei. Er ute etter front og bak/hekk spoilers! Noen som kjenner ei webside som kan bli interessant for meg? Ps. leiter også etter øyelokk for mercedes. Takk!! Endret 9. september 2006 av Leasch Lenke til kommentar
nikk0 Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Jeg bumpet innom ei side i dk som var svinbillig, og suspekt da. www.bilstyling.dk tror jeg det var. Står at de sender til norge. Er bare å se om du får kontakt med de. De selger komplette kit til 3795,- (!) .. Men, antageligvis, er hele denne siden bullshit, men det er lov å undersøke. Lenke til kommentar
Leasch Skrevet 10. september 2006 Forfatter Del Skrevet 10. september 2006 hmm interessant. Men dessverre har de ikke komplet kit for mercedes Lenke til kommentar
toth Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Jeg bumpet innom ei side i dk som var svinbillig, og suspekt da.www.bilstyling.dk tror jeg det var. Står at de sender til norge. Er bare å se om du får kontakt med de. De selger komplette kit til 3795,- (!) .. Men, antageligvis, er hele denne siden bullshit, men det er lov å undersøke. 6835711[/snapback] Dæsken.. de har hvertfall de suverent billigste senkesettene jeg har sett! 695,- for fire fjærer er jo ingenting. Lenke til kommentar
CrazyEagle Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Hei. Er ute etter front og bak/hekk spoilers! Noen som kjenner ei webside som kan bli interessant for meg? Ps. leiter også etter øyelokk for mercedes. Takk!! 6834618[/snapback] Hvilken mercedes er det du har da? Lenke til kommentar
Leasch Skrevet 14. september 2006 Forfatter Del Skrevet 14. september 2006 Hei. Er ute etter front og bak/hekk spoilers! Noen som kjenner ei webside som kan bli interessant for meg? Ps. leiter også etter øyelokk for mercedes. Takk!! 6834618[/snapback] Hvilken mercedes er det du har da? 6855086[/snapback] Sjekk signaturen min Lenke til kommentar
[FaLcOn] Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Jeg bumpet innom ei side i dk som var svinbillig, og suspekt da.www.bilstyling.dk tror jeg det var. Står at de sender til norge. Er bare å se om du får kontakt med de. De selger komplette kit til 3795,- (!) .. Men, antageligvis, er hele denne siden bullshit, men det er lov å undersøke. 6835711[/snapback] Dæsken.. de har hvertfall de suverent billigste senkesettene jeg har sett! 695,- for fire fjærer er jo ingenting. 6841515[/snapback] Da er nok kvaliteten ingenting å skryte av heller Lenke til kommentar
nikk0 Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Og ikke kundeservicen heller.. Har sendt 3 mailer, til alle adressene jeg kan finde på siden. Og ringt alle telefonnummrene jeg har funnet på siden x-antall ganger. Hvor mange svar har jeg fått? NADA! NULL! NOTHING! Tror egentlig hele siden er oppspinn, bare tull. Men vist noen får tak i dem, eller vet noe mer, så si ifra. De har nemlig groteskt lave priser.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå