SiRious Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 (endret) Jeg skal kjøpe meg en plasma tv til under 25000, men jeg har rett og slett ikke peiling på plasma\LCD teknologi.. trenger råd og tips! jeg vil ha den beste skjermen til under 25000,- dette er en MAKS pris! og ingen skjermer under 42" takk for all hjelp på forskudd! har sett på denne og er ikke såååå kresen på teknologien, har en 32" widescreen tc ifra sony ifra 1996, så lenge tv`en er bedre enn den, takker jeg ja! =) Endret 9. september 2006 av SiRious Lenke til kommentar
Boye Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Men har du sett denne ? Jeg hadde seriøst vurdert et alternativ - LCD, projektør etc. Gjorde dette selv - beholdt 32" WEGA CRT skjermen, kjøpte LCD projektør. Projektører har pærer og er ikke perfekte de heller, men det skal ganske mye til for å slå plasmaens lunefulle innbrenning... Lenke til kommentar
Frezz Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Dingz DinSide Her er noen tester av både plasma og LCD tver. Ser selv etter en TV og har foreløbig falt for Samsung LE-40M61B som du kan lese test av her. Testen er fra februar i år, og jeg er derfor usikker på om det er kommet ut nye og bedre TVer i den prisklassen. Denne kan man i dag få for under 20k. Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Det kan vel kanskje være greit å ha DinSide/Dingz sine tester i bakhodet, men jeg ville nå ikke basere meg altfor mye på de. Nivået er ikke akkurat skyhøyt på testene. Når det er sagt, så er det ikke akkurat mange sider som har seriøse tester av TV-er (som jeg vet om i alle fall). Ikke skjønner jeg helt hvorfor heller. Ganske så irriterende faktisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå