adaptec Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 (endret) Har registrert meg på dynDNS, men slik jeg forstår det må jeg ha en klient på en PC som oppdaterer IP mot dynDNS. Det krever jo at en maskin står på hele tiden... Er det ingen måte jeg kan sette opp routeren min til å gjøre denne oppgaven fra tid til annen? Endret 9. september 2006 av adaptec Lenke til kommentar
luxus Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Har registrert meg på dynDNS, men slik jeg forstår det må jeg ha en klient på en PC som oppdaterer IP mot dynDNS. Det krever jo at en maskin står på hele tiden... Er det ingen måte jeg kan sette opp routeren min til å gjøre denne oppgaven fra tid til annen? 6834343[/snapback] Jo, hvis routeren din støtter det. ..noe som er mer eller mindre umulig å svare på da vi ikke vet hva slags router du har Speedtouch 546i routeren min støtter f.eks. dette. Lenke til kommentar
adaptec Skrevet 9. september 2006 Forfatter Del Skrevet 9. september 2006 Fant det til slutt i routeren min (3Com OfficeConnect Secure Router) etter litt leting:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå