el_n@sTy Skrevet 28. oktober 2002 Del Skrevet 28. oktober 2002 har noen opplev det samme som meg at etter de opgraderte driveren til herc 4500, funket ikke 3direc og opengl? evt hva kan d komme av? el_n@sTy =) ----------------------------- MSI KT7 TURBO MS-6330 Ver3.0 xp1800+ 2x256MB SDRAM Herc prophet 4500 64MB 17" Samtron Creativ SB Live! DriveII w2k servpack3 ----------------------------- Lenke til kommentar
JarleW Skrevet 29. oktober 2002 Del Skrevet 29. oktober 2002 Jeg hadde et tilsvarende problem (tror jeg > Direct3D) for noen uker siden. Men det var med et GF3-kort. For å løse problemet gjorde jeg følgende... : Start > Run > dxdiag [Enter] > Display Sjekket at 3D var enablet, noe det var, men det virket fortsatt ikke......jeg tok for sikkerhetsskyld og disablet og enablet innstillingene og da begynte det å virke igjen. Mulig det hjelper for deg også..... Lenke til kommentar
el_n@sTy Skrevet 29. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2002 ok. takk jeg skal prøve på det når jeg kommer hjem Lenke til kommentar
el_n@sTy Skrevet 31. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2002 hei, det virket ikke... men alt virket helt fint viss maskinen har vært slått av i flere timer. så viss jeg spiller i en par timer klikker den igjen. Lenke til kommentar
Eskil87 Skrevet 31. oktober 2002 Del Skrevet 31. oktober 2002 Har du overklokket maskinen din noe? Skjermkort/CPU/Minne eller noe? Lenke til kommentar
el_n@sTy Skrevet 31. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2002 nei jeg har ikke overklokket noe på flere uker, da overklokket jeg skjermkortet. men var bare et par timer etter jeg fant ut at det ikke var mye vits i det.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå