Datacalibel Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Hei, jeg laster ned mellom 5kb/s til 20kb/s , omtrent uasnett ka jeg laster ned! Hvorfor er det slik, en jeg kjenner prøvde å laste ned samme ting som jeg , og han klarte 92kb/s! Og jeg har faktisk 500kb/s raskere linje enn han! Har 4mbit linje, noe i den duren! Hva er feil? Om noen som linker opp noen hjelpesider som er skrevet på engelsk så hjelper det lite, jeg kan ikke engelsk. Lenke til kommentar
.com Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 åpnet porter på ruteren? Lenke til kommentar
supertine Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Hei, jeg laster ned mellom 5kb/s til 20kb/s , omtrent uasnett ka jeg laster ned! Hvorfor er det slik, en jeg kjenner prøvde å laste ned samme ting som jeg , og han klarte 92kb/s! Og jeg har faktisk 500kb/s raskere linje enn han! Har 4mbit linje, noe i den duren! Hva er feil? Om noen som linker opp noen hjelpesider som er skrevet på engelsk så hjelper det lite, jeg kan ikke engelsk. 6834272[/snapback] Hei dette kan jeg masse om.. Du kan sende meg mail adr hvis du har msn? PM da seff.. Tine Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå