Betenkt Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Har nå et lite prob i FF her! Når jeg skal legge til bokmerker fungerer ikke noen knapper i Bokmerk vinduet, bare avbryt! Søk fungerer heller ikke. Der søkemotor-logoen skal stå er det bare et forstørrelses glass, og når jeg legger til søkemotorer kommer de ikke der. :S PS: Hvor er det blitt av steg of steg sikkerhetsguiden da? Lenke til kommentar
HalliHallo Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Har ikkje så mykje peiling, men har du prøvd å gå ut av firefox for så å kome inn igjen? Vert eit forsøk. Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 10. september 2006 Forfatter Del Skrevet 10. september 2006 Ja, har prøvd det mange ganger! Skrudd datamaskinen av og på... Problemet har vært der veldig lenge. Har ikke lyst å reinstalere pga har Google Notbook, IE Tab, Tab Mix Plus og RoboForm som plugins her, og da må jeg instalere alle dem igjen. Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 11. september 2006 Forfatter Del Skrevet 11. september 2006 Har nå også satt tilbake til gamle skinnen (Deafult) men funker likevel ikke :@ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå