Gå til innhold

HW Theme til SE K700 OG K750/W800

Anbefalte innlegg

Vil bare reklamere litt for layoutene som jeg har laget.. Siden OT-Baren er utrolig folksom denne lørdagskvelden...

For noen uker siden laget jeg en hw layout til min K700.. Tenkte jeg ville dele det med dere.. Det er et veldig enkelt theme, for den som ikke bryr seg om altslags dilldall og bling bling.. Hw logoen står pin i ro, den flytter seg ikke en pixel..Fargene er grå, blå og hvit...Hw sine farger..

K700i:

Download here

K750i:

post-95375-1157836616_thumb.jpg

Download here

Finner dere noen feil/mangler, så bare skrik ut!

Slik laster man ned:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Unnskyld, men hva annet er det som gjør det der til et "HW-theme" enn HW.no-logoen? :p

6834160[/snapback]

Som jeg skreiv; enkel og uten altslagsdilldall.. Takk da, det er faktisk arbeid å lage selve bildene som skal brukes og velge fargene ++...

6834189[/snapback]

Det er jo kjempevanskelig å velge en farge!

Du har jo ikke laget logoen en gang...

Endret av Johan123321
Lenke til kommentar
Unnskyld, men hva annet er det som gjør det der til et "HW-theme" enn HW.no-logoen? :p

6834160[/snapback]

Som jeg skreiv; enkel og uten altslagsdilldall.. Takk da, det er faktisk arbeid å lage selve bildene som skal brukes og velge fargene ++...

6834189[/snapback]

Det er jo kjempevanskelig å velge en farge!

Du har jo ikke laget logoen en gang...

6834222[/snapback]

Prøv selv....

Takk Fredrikrb, for en støttende post...

Dette er takken? :(

Lenke til kommentar
Ganske bra ide, syns det var bra laget jeg :thumbup:.

Du kunne kanskje vært litt mere kreativ og ikke brukt det samme til alt, men var et bra konsept :) .

6834263[/snapback]

Yes, du sier noe der.. men har ikke eller kan photoshop eller noen andre knep for å få det bedre... dessuten veit jeg ikkje ellers hvordan jeg kunne gjort det :hmm: noen som har tips?

Lenke til kommentar

Hadde det ikke vært for at "markedet" for det er minimalt, kunne jeg kanskje ha laget et HW-theme for Siemens-mobiler. (x65/75). Spørs hvor mange som ville hatt bruk for noe slikt, siden fåtallet har Siemens, og enda færre har mulighet eller ork til å overføre. :p

Om det er mulig å kritisere litt, ville jeg si at du burde ha grå bakgrunnsfarge når du blar i listene på "Missed Calls" (såfremt det går ann, min kjennskap til SEs temaeditor er lik null). Det ser litt ut som om det er feil på bakgrunnen når en hvit linje kommer over.

Lenke til kommentar
Ganske bra ide, syns det var bra laget jeg :thumbup:.

Du kunne kanskje vært litt mere kreativ og ikke brukt det samme til alt, men var et bra konsept :) .

6834263[/snapback]

Litt mer kreativ blir kanskje litt feil å si? Jeg synes absolutt det er fines når det samme går igjen. Det enkle er ofte det beste.

Endret av Zevs.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...