Athlon Power Skrevet 28. oktober 2002 Del Skrevet 28. oktober 2002 Jeg har lastet ned en film som heter American History X i forbindels emed et skoleprosjekt. Problemet er at når jeg åpner filmen får jeg lys men ikke bilde? Hva gjør jeg dette haset vedlig!!! Lenke til kommentar
Mio Skrevet 28. oktober 2002 Del Skrevet 28. oktober 2002 Kjør den via divx playeren eller bsp player.. Eller kjøpt den rett og slett :smile: tror ikke den koster mer enn en hundrings eller.no på spaceworld. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 28. oktober 2002 Del Skrevet 28. oktober 2002 Du trenger kodeken for at det skal funke i mediaplayer... Last ned bsplayer eller the playa Lenke til kommentar
Athlon Power Skrevet 28. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2002 HVILKen PALYER SKAL JEG BRUKE Lenke til kommentar
vegge Skrevet 28. oktober 2002 Del Skrevet 28. oktober 2002 Prøv først å åpne filmen i mplayer2. Startmeny-->Kjør-->mplayer2.exe.. det fungerer ofte. Ellers må du selvsagt ha rette kodeker inne. Installer Nimo Codec Pack 5.0 build 8 du. Det burde løse alt! :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå