billywillie Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Har et problem med installasjon av ekstern skjerm. Prøver å koble data`n til en philips 100hrtz crt tv men får ikke bilde, Det vil si jeg får bilde under oppstart men etter windowslogoen er ferdig Blir bildet borte. Har prøvd så lav oppløsning som 640x480 uten resultat. Kan dette ha noe med at tv`n kjører på 100Hrtz- Er det noen som kan hjelpe meg med dette? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Hei! Hvilken frekvens kjører du på fra pcen? Har du forsøkt andre skjermkortdrivere? Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Har hatt problemer med det samme sjøl... Men husker ikke ka eg gjorde Tror kanskje det var en av tilkoblingene som ikke fungerte... Har du prøvd å bytte mellom s.video og vanlig phono? Tror det kanskje var noe der. Lenke til kommentar
billywillie Skrevet 9. september 2006 Forfatter Del Skrevet 9. september 2006 (endret) Har prøvd med 60 hrtz og 85hrtz men ingenting hjelper, har ikke prøvd vanlig phono da jeg ikke har disse kontaktene. kjører med siste katalystdriver fra nvidia. Skjermkortet er geforce 4 Endret 9. september 2006 av billywillie Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Jeg prøvde med alle mulige instillinger jeg også. Men ingenting hjalp. Er jo litt rart at windows skal klare å føkke det opp. Er ett eller annet som skjer når windows starter... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå