Frickyboy Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Jeg får bare 1gb på mitt gamle hk som heter Asua A7N8X-E Deluxe, men der hadde jeg 2gb før jeg fikk det nye hk,cpu og skjermkort så nå må jeg bruke det gamle Hva er det som gjør dette da, har prøvd meg 2 stk 512mb så dual channelen funker den da men ikke når jeg setter in 2stk 1gb da??? Fatter ikke dette jeg da Lenke til kommentar
PerB Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Jeg får bare 1gb på mitt gamle hk som heter Asua A7N8X-E Deluxe, men der hadde jeg 2gb før jeg fikk det nye hk,cpu og skjermkort så nå må jeg bruke det gamle 6834100[/snapback] Hva er det egentlig du prøver å si her? Lenke til kommentar
Frickyboy Skrevet 9. september 2006 Forfatter Del Skrevet 9. september 2006 Det jeg prøver og si er at den finner bare 1gb når jeg har satt inn 2gb minnebrikker og det er pc3200. For dette Hk`et har jeg kjørt med 2gb før og da fant biosen 2gb men nå finner den bare 1gb.... hmmm... merklig. Lenke til kommentar
Handl3vogn Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Det jeg prøver og si er at den finner bare 1gb når jeg har satt inn 2gb minnebrikker og det er pc3200.For dette Hk`et har jeg kjørt med 2gb før og da fant biosen 2gb men nå finner den bare 1gb.... hmmm... merklig. 6834346[/snapback] Kanskje forklarer med litt mer detaljer. hva slags minne brikker har du prøvd og åssen cpu har du til hk. og hvilken porter setter du det i? Lenke til kommentar
Frickyboy Skrevet 9. september 2006 Forfatter Del Skrevet 9. september 2006 Dette er Twinmos minnebrikker og en Amd Athlon 2800+ cpu og jeg setter de i de 2 portene som er blå. Sånn hadde jeg det tidligere før jeg kjøpte nytt hk,cpu og skjermkort og da funket det UTMERKET bra, for da fant biosen minnebrikkene med en gang jeg oppgraderte fra 3 stk twinmos på 512mb hver til to stk twinmos på 1gb hver. Jeg gir opp snart...... Lenke til kommentar
Frickyboy Skrevet 9. september 2006 Forfatter Del Skrevet 9. september 2006 Jippi nå fant jeg feilen og det var at jeg måtte ta ut Tv-kortet ogsette det inn igjen tror jeg eller så var det at jeg tok ut kontaktene til Sata hd`en min og satte de inn igjen. Uansett så funker det nå :) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå