DilliMusic Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 lei inn dj som spiller det du vil den skal spille. fartsmusikk. eller annet Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Helloween - If I could fly Lordi - Hard Rock Hallelujah Dio - Holy Diver Dream Evil - Evilized Warlock - Metal Tango (den svinger !) Foreigner - Jukebox Hero Opeth - hva som helst... Irsk folkemusikk har tatt ganske av på fest i det siste... Det som er viktig med festmusikk er at den spilles såpass at alle hører den godt, men holdes på et nivå hvor man slipper å gå ut for å prate. Lenke til kommentar
GSM Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Vassendgutane eier på fest Lenke til kommentar
Panerai Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Jokke er jo alltid en killer. Tool funker ofte bra. Turbonegro funker også bra. Det som funker hos meg er rock i diverse sjangere. Så jeg vil kalle det partymusikk. Se at det er flere som er enige her. Lenke til kommentar
dnthalhuk Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 The Dubliners - Wild Rover når flaskene begynner å bli litt tomme. Moro med allsang av og til. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Blair - Have Fun, Go Ma Paradisio (?) - Bailando Uniting Nations - Out of Touch 2Pac feat. Dr. Dre - California Love Elvis Presley & JXL - Little Less Conversation Coolio - Gangsta's Paradise Fabolous - Breathe Xzibit - X Paperboys - Find My Way Paperboys - One Day Promoe - These Walls don't lie (den desidert kuleste av de jeg har listet opp, i stor konkurranse med California Love. Jeg er egentlig ikke en fan av Hip-Hop, men på byn eller fest, så går det helt greit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå