Gå til innhold

Priser på brukte filmer

Sheldon C

Anbefalte innlegg

Har en god del filmer i samlingen som jeg egentlig ikke ønsker å beholde. Jeg har gjort noen få forsøk å selge filmer på Qxl.no, men oppnår kun minimale priser (<20 kr). Dette er selvfølgelig ikke de aller hotteste nyhetene, men alikevel kvalitetsfilmer som burde ha gitt mere penger i min kasse.

Er interessert i andres erfaringer med salg av bruktfilm og hvilke kanaler som kan gi best priser??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Med tanke på nypris på de fleste filmer kan man vel ikke forvente å få så alt for mye for filmene. Man får jo de fleste filmer for 50-100,- om man ikke skal ha noen spesiell versjon eller den er helt ny.

6834047[/snapback]

Ja, du har rett der. Dagligvarebutikkene har jo kjempeutvalg av splitter nye filmer til 79,-. Selger man brukte filmer på nett så må jo porto/emballasje også påregnes, så det er kanskje ikke rart at prisene er på et lavmål.

Lenke til kommentar
Det er selvfølgelig Dvd.  VHS er det ingen som vil ha...de må du nesten betale for å bli kvitt.

6836738[/snapback]

eg har ingenting imot VHS :)

filer er filer uansett

6837010[/snapback]

Tja, antallet VHS spillere i norske stuer har vel krympet, og det er forståelig. Hvem vil ha gamle flimrete filmer på magnetbånd, når det er mulig å få krystallklare digitale bilder?

Jeg har fremdeles VHS spiller stående, men vegrer med nesten for å sette på en film med denne utdaterte teknologien. :thumbdown:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...