Gå til innhold

Hjelp til valg av ny Daycruiser


veitch

Anbefalte innlegg

Type: (Daycruiser) ?

Merke: ?

Modell: ?

Årsmodell: Frå 1980

Maks. fot: 30

Min. fot: 15

Pris maks: (120 000,- )+/-

Sengeplassar maks: 4

Sengeplassar min: 2

Drivstoff: Bensin/Diesel

Skrogtype: Heilplanar/ ……

Farge båt /interiør: Kvit og blå, kvit..

Maks fart (min): ca. 35 Knop (ca. 70Km/t) Prøve finne ein stor motor som bruker lite bensin/diesel i time.

Sitteplassar min: 5

Tilstand båt: GOD!

Tilstand motor: GOD!

Motorinst.: Innanbords/utanbords

 

Kjekke (unødvendige ting)

Utstyr:

Stereo anlegg (cd spelar + høgtagera)

Fender

Tauverk

lett og tung dregg

kjetting m/hengelås

Ekkolodd

Henger

opplagshenger

Kalosje (god stand)

 

Beskriving

Eg ønskjer meg ein rask og fin Daycruiser som du sikkert har forstått.

Helst sleppe mykje rep. Arbeid på den. Ok med noko rep. Arbeid så lenge kostnaden ikkje blir for høg. Kunnskapen min er ikkje noko høg i dette felte. Konklusjon blir derfor ein vedlikehalden båt og motor.

 

På forhand takk :)

 

Mvh

Fredrik :)

Endret av veitch
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vil anbefale deg på det sterkeste å kikke på Finnmaster sine båter. Disse koster ca 40 000 mindre enn yamaha sine, i samme størrelse, og ligger i tilleg ypperlig på sjøen. Mange gode løsninger har den og.

 

Skal du inn på Yamaha er 6410, med en 115 hester, ikke til å fordra. Går godt, samtidig som den er stabil. Lett å vaske, med en gooood kabin. Her kan du og montere snurredass :D

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Jeg vil anbefale deg på det sterkeste å kikke på Finnmaster sine båter. Disse koster ca 40 000 mindre enn yamaha sine, i samme størrelse, og ligger i tilleg ypperlig på sjøen. Mange gode løsninger har den og.

 

Skal du inn på Yamaha er 6410, med en 115 hester, ikke til å fordra. Går godt, samtidig som den er stabil. Lett å vaske, med en gooood kabin. Her kan du og montere snurredass :D

6857510[/snapback]

 

Har du nokon forslag til kossen Finnmaster eg brude sjå på?

Lenke til kommentar
anbefaler deg å gå inn å kikke på sessa islamorada 19!! kjempe kjekke båter, med god soveplass for 2-3 personer!

7043510[/snapback]

Islamorada? Første jeg tenkte på da du sa det var noen store drepere av noen båter vi hadde på jobben...Men godt mulig de finnes i mindre størrelser. Er ikke kjent med alle modellene til sessa...

Lenke til kommentar
anbefaler deg å gå inn å kikke på sessa islamorada 19!! kjempe kjekke båter, med god soveplass for 2-3 personer!

7043510[/snapback]

 

 

hmm? vi har en sessa islamorada 19 m/ en mariner 135 hk optimax. det er en kjempe kjekk båt vi har hatt den i 2 år og har ikke hatt noen problemer... den går ca 45+ knop!! men båten er litt dyrere en du er ute etter med den motoren, men hvis du ikke har det så travelt så er 90 hk nok!! da går den 30+knop :thumbup:

Lenke til kommentar
anbefaler deg å gå inn å kikke på sessa islamorada 19!! kjempe kjekke båter, med god soveplass for 2-3 personer!

7043510[/snapback]

 

 

hmm? vi har en sessa islamorada 19 m/ en mariner 135 hk optimax. det er en kjempe kjekk båt vi har hatt den i 2 år og har ikke hatt noen problemer... den går ca 45+ knop!! men båten er litt dyrere en du er ute etter med den motoren, men hvis du ikke har det så travelt så er 90 hk nok!! da går den 30+knop :thumbup:

7099496[/snapback]

 

 

 

ps!! motoren bruker lite bensin med 135 hk hvis du ligger på ca 30 knop!!!1

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...