Gabriel_X Skrevet 29. oktober 2002 Del Skrevet 29. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-28 20:50, skrev Anders Leipsland:Man bør også stille seg spørsmålet om man ønsker å støtte svindlerne i Netconnection som utgav seg for å være fornøyde kunder på forumet for å lure oss andre til å handle der. Dette er vel lenge siden - har handlet mye hos dem de siste månedene og aldri hatt noen problemer. Selv synes jeg det er ganske mistenkelig at Microplex dukker opp i så godt som alle 'kjøpetipstråder' nå om dagen, dette er kanskje noe man burde kikke litt nærmere på? Lenke til kommentar
normal Skrevet 2. november 2002 Del Skrevet 2. november 2002 Quote: Dette er vel lenge siden Tror NEPPE den bandittsjappa hadde eksistert, ihvertfall ikke i den form som i dag hvis de ikke hadde fått en "flying start" som de fikk på å lure/svindle dine egne framtidige kunder. Quote: - har handlet mye hos dem de siste månedene og aldri hatt noen problemer. Problemet er allerede skjedd. Kanskje du ville fått bedre tilbud fra andre aktører som ikke mistet markedsandel til de svina? Hva med Telenor, fordi om du ikke har fått noe "problemer" med linja den siste tiden, er alt de gjør ok fordet?? Eneste grunnen til å behandle deg bra er at de skal tjene enda mer penger enn da de lurte deg til å bli kunde. Er spilleautomater snille? Den skyr egentlig ingen midler for å manipulere og lure deg til å putte penger på. Hjula snurrer jo rundt når du putter penger på, svikter deg egentlig aldri, gjør de? Av og til gir de deg tilogmed en gevinst! Er dette for å være snill med deg? Eller kanskje for at du skal komme tilbake og hive flere penger på? Hvorfor står spilleautomaten der? For å gi deg penger? Nei for å få deg til å hive på enda mer penger. En eller annen mottar disse pengene og ler hele veien til banken. Man føler seg dum når man har spilt vekk pengene, men noen gir seg visst aldri, uansett hvor dum man føler seg. Føler DU deg dum, Garbiel_X? Quote: Selv synes jeg det er ganske mistenkelig at Microplex dukker opp i så godt som alle 'kjøpetipstråder' nå om dagen, dette er kanskje noe man burde kikke litt nærmere på? Nå må du ta deg sammen og tenke etter litt. Det er svært få poster microplex poster opp i og de få gangene hodet stikker fram er det kun når de blir spesifikt spurt etter i posten. Hva du finner mistenkelig, evt. utspekulert i dette er ihvertfall for meg en gåte. Flere ganger presiserer Espen Faale tilogmed at han ikke kan gå forlangt i informasjonen i inleggene sine, og ber heller folk maile for å ikke lage reklame. Microplex er i så måte en foregangsbedrift når det gjelder å holde en profesjonell linje her inne, noe de har vært fra dag. Kunne vært veeeldig interessant å se dine argument mot meg nå. Netconnection?... disconnection... Støtt heller folk ærlige folk som jobber hardt for å tjene penger på en ærlig måte og overleve. Det er nemlig ikke lett når svindlere som netconnection kommer på banen. Tenk på det! [ Denne Melding var redigert av: normal på 2002-11-02 19:42 ] Lenke til kommentar
normal Skrevet 5. november 2002 Del Skrevet 5. november 2002 merkelig så stille det ble... Lenke til kommentar
minimum payne Skrevet 5. november 2002 Del Skrevet 5. november 2002 Sikkert fordi skrue mobber meg, og du sporer helt av. Lenke til kommentar
normal Skrevet 6. november 2002 Del Skrevet 6. november 2002 sporer av? jeg? bare tilpasser meg utviklingen i posten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå