white_pony Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Oh, at jeg kunne glemme det... Nirvana! Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Gary Numan - Music For Chameleons. Den som ikke har hørt bassen her, er et fjols. Lenke til kommentar
white_pony Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Gary Numan - Music For Chameleons. Den som ikke har hørt bassen her, er et fjols. 6837389[/snapback] O rly? Hilsen et fjols. Lenke til kommentar
EJN Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Don't Step on the Grass, Sam av Gov't Mule har temmelig rå bass. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Tommy Tee - Aerosoul er en instrumental hip-hop låt med grom bass, som anbefales! Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Bassgang deluxeh; Pras feat Mya & Ol' Dirty Bastard - "Ghetto Supastar" Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Gary Numan - Music For Chameleons. Den som ikke har hørt bassen her, er et fjols. 6837389[/snapback] O rly? Hilsen et fjols. 6838201[/snapback] Fjols Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Kommer an på hvilket anlegg man har? Får ikke med seg bassen på en liten reiseradio liksom. Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Og du har røykt hva? Sangen forandrer seg uansett ikke, og den faktoren er da ikke interessant med tanke på at emnet er "hvilken sang synes du har deiligst bass?" og ikke "hvilken sang synes du har deiligst bass hvis jeg skal spille sangen av på en reiseradio?". Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Black Eyed peace - My Humps fungerer UTROLIG godt i bilen, dirrer bedre en mange på Bass Test cd'n... 6834313[/snapback] Denne har gått så mange ganger på radioen at jeg hater den!! 6835197[/snapback] Joda, det er en av de verre sangene. Det er jeg helt enig med deg i. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Slim Thug feat. Pharell-I Ain't heard of that Fet bass, passer bra i bil Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Night wish-Wish i had an angel DMX-up in here Moby-Bring sally up 50 Cent-candy shop Lenke til kommentar
Eksos Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 John Paul Jones får det til å svinge i Led Zeppelins "The Lemon Song". NOFX - The Decline har også mange kule linjer. Hvis man tenker på bass på en annen "måte", tar The Knife - Silent Shout kaka. Lenke til kommentar
Gjest member-63169 Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 dj jurgen better off alone signum remix Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 (endret) Black Eyed peace - My Humps fungerer UTROLIG godt i bilen, dirrer bedre en mange på Bass Test cd'n... forferdelig dårlig sang.. får lyst til å skyte noe når jeg hører den Endret 11. september 2006 av Freeman84 Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 (endret) Og du har røykt hva? Sangen forandrer seg uansett ikke, og den faktoren er da ikke interessant med tanke på at emnet er "hvilken sang synes du har deiligst bass?" og ikke "hvilken sang synes du har deiligst bass hvis jeg skal spille sangen av på en reiseradio?". 6842276[/snapback] Var vel et dumt eksempel, med tanke på at alle i dag, inkl. deg har anlegg til rundt 50 000? Btw, sangen forandrer seg mye mer enn man skulle tro. Prøv selv med den fete steroen din, fra maksimal bass, til absolutt ingen bass. Så skal du få se Endret 11. september 2006 av Leptox Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 The Prodigy - Diesel Power Den har fet bass. Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 (endret) Og du har røykt hva? Sangen forandrer seg uansett ikke, og den faktoren er da ikke interessant med tanke på at emnet er "hvilken sang synes du har deiligst bass?" og ikke "hvilken sang synes du har deiligst bass hvis jeg skal spille sangen av på en reiseradio?". 6842276[/snapback] Var vel et dumt eksempel, med tanke på at alle i dag, inkl. deg har anlegg til rundt 50 000? Btw, sangen forandrer seg mye mer enn man skulle tro. Prøv selv med den fete steroen din, fra maksimal bass, til absolutt ingen bass. Så skal du få se 6843574[/snapback] Din nisse, er forsatt samme sangen, og når topic går utpå å anbefale sanger med god bass er det uintresangt hvilket annlegg karen har. Dette er siden en sang med god bass forsatt vil ha god bass iforhold til de andre sangene han spiller på annlegget. Capiche? Endret 11. september 2006 av Eyvindr Lenke til kommentar
Shen Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 (endret) Er så utrolig mye forskjellig man kan tolke som sanger med fet bass, men sjekk ut Bennasi Bros - I love my sex om du liker elektronisk musikk med masse bass Endret 11. september 2006 av Shen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå