Pink-Action Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Det er milkshake ja.. Men hvem tilsetter sukker til en milkshake? Det er jo masse sukker i oboy og is fra før av.. Lenke til kommentar
Hjertevarm Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 (endret) Jeg putter i min blender: 1/2 skrellet mango 1/2 frossen banan 1 neve frossne jordbær 1 fersken/nektarin ca 2 dl apelsinjuice ca 1/2 dl eplejuice Så kjører jeg alt på full fres til det blir en herlig blanding. Deeeilig på varme sommerdager, -ellers også selvfølgelig. Og i følge fem-om-dagen-reglen kan denne gjelde for tre. For de som ønsker det, så går det sikkert an å putte i et par ss vaniljeis også. Endret 30. januar 2007 av Hjertevarm Lenke til kommentar
Pink-Action Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Den 5 om dagen regelen, er ikke sånn.. Det skal være to frukt og 3 grønnsaker.. ca. 150 gram for hver frukt.. Og et glass juice betyr en frukt.. Men, det hørtes godt ut.. Hvor mange er det til? Lenke til kommentar
Super-E Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 (endret) De beste jeg har laget til nå er ganske enkle. 1 appelsin 1 0% jorbæryogurt (i sånn 4pk) - noen frosne jordbær om man vil,men kan sløyfes ca 4-5 isbiter et lite glass med Biola naturell en neve frosne jordbær En neve frosne blåbær ca 5-6 isbiter Endret 4. februar 2007 av Super-E Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 (endret) Jeg og en kompis lagde en digg smoothie, har ikke eksakte mål på hvor mye av hva vi slang oppi mixeren, men husker ingrediensene. Banan Kiwi Jordbær Vanilje Is Isbiter Sjokoladesaus Mulig jeg har glemt noe, skal forhøre meg i morgen. EDIT: Ble kanskje litt i søteste og mest klissete laget denne her men det smakte slett ikke værst. Skal prøve ut noen av de nevnte oppskriftene neste gang det er aktuelt med smoothie. Endret 4. februar 2007 av Termometer Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 (endret) **DOBBELPOST** Endret 4. februar 2007 av Termometer Lenke til kommentar
Dimanche Skrevet 4. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2007 Vanilje IsSjokoladesaus 7871814[/snapback] Lenke til kommentar
Hjertevarm Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 (endret) Den 5 om dagen regelen, er ikke sånn.. Det skal være to frukt og 3 grønnsaker.. ca. 150 gram for hver frukt.. Og et glass juice betyr en frukt..Men, det hørtes godt ut.. Hvor mange er det til? 7869201[/snapback] Jeg velger å bruke svenskenes målestokk på fem om dagen. Den er mye lettere for meg som setter mer pris på frukt og blandet-salat enn grønnsaker. Oppskriften er passe til to store Ikea-glass, eller fire små kjøkkenglass. Egentlig passe til to synes jeg da. Endret 6. februar 2007 av Hjertevarm Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 4 skeier vaniljeis, drikkeyoghurt med kirsebærsmak til halvveis opp i blenderen, 2 småbokser med skogsbæryoghurt, 2 spiseskjeier bringebærsyltetøy(, 2 spiseskjeier sukker). Nettopp laga, smaker herlig. Resten av familien var enig. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Jeg tillater meg å vekke denne tråden fra sin 3 måneders lange dvale. Vi fikk oss en skikkelig blender her om dagen, så jeg ba mamma om å kjøpe inn masse forskjellig frukt, yoghurt, juice og en boks vaniljeis fordi jeg skulle teste meg frem med litt forskjellige smoothieoppskrifter. Etter en del prøving og feiling har jeg kommet frem til en som er min favoritt så langt: - 2 skiver annanas - 1 banan - 1 appelsin - Isbiter - Appelsinjus til ønskelig konsistens. Rimelig ålreit. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Jeg lagde nettopp smoothie, og den bestod av dette: Naturell yoghurt 2 ananasskiver Isbiter En dæsj bringebærsyltetøy Appelsinjuice Smakte veldig godt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Har dere noen gode blendere å anbefale? Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Hu godeste mor har nettop kjøpt en sånn en blender. Kan ikke navnet på den, men det var visst den eneste som tok isbiter uten å bli ødelagt. Du finner sikkert noe på www.elkjop.no ? Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Hu godeste mor har nettop kjøpt en sånn en blender. Kan ikke navnet på den, men det var visst den eneste som tok isbiter uten å bli ødelagt. Du finner sikkert noe på www.elkjop.no ? 8838663[/snapback] Den eneste? Hvis selgeren sa det tror ejg dere har blitt lurt. Vi har en fra Princess. Den er helt greit og ikke spesielt dyr, men den sliter noen ganger med å "ta tak" i frukten sånn at jeg vanligvis må har væsken i sammen med frukten istedet for å hakke frukten først. Ferske jordbær Melk Frosne blåbær Nam. Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Mulig hu har blitt lurt Kan hende det var den eneste i butikken deres for hva jeg vet. Men uansett så burde du finne ut av om den kan lage knust is uten problemer. Lenke til kommentar
Vannfrisk Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Vi fikk oss blender for ikke så lenge siden, så har ikke rukket å lage så mye enda. Min første besto av: - yoghurt naturell - skogsbær - tropisk nektar God nok for meg. Jeg har også prøvd meg litt fram til noen andre mindre vellykkede blandinger. Bla en som lignet på frossent syltetøy da jeg var ferdig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Prøvde meg på å lage smoothie her forleden, faktisk. Hvorvidt jeg lyktes kan vel diskuteres, men en ting som _ikke_ gjør seg så fint som ingrediens må vel være appelsinbåter.. alt for mye kjøtt. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Jeg bruker ofte fersk appelsin uten problemer. Uansett: En halv (stor) boks med naturell yoghurt En håndfull jordbær En håndfull annanasbiter. Lenke til kommentar
El-Morty Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Vi fikk oss blender for ikke så lenge siden, så har ikke rukket å lage så mye enda. Min første besto av:- yoghurt naturell - skogsbær - tropisk nektar God nok for meg. Jeg har også prøvd meg litt fram til noen andre mindre vellykkede blandinger. Bla en som lignet på frossent syltetøy da jeg var ferdig. 8856657[/snapback] Takk for oppskriften. Den var god Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå